درگذشت «مهسا امینی» بر اثر ضرب‌و‌شتم ماموران گشت ارشاد بود؟

یک نماینده مجلس می‌گوید: اتفاقاتی هم در فضای مجازی و حقیقی رخ داد که متاسفانه برخی افراد از این موضوع سوء‌استفاده کردند که موضعشان خانم امینی نبود؛ به همین علت به اموال خصوصی، دولتی و عمومی خسارت زدند.

درگذشت «مهسا امینی» بر اثر ضرب‌و‌شتم ماموران گشت ارشاد بود؟

فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: درگذشت مهسا امینی به گمان برخی با ضرب و شتم پلیس اتفاق افتاده است؛ در مجلس هم کمیته‌ای برای بررسی بیشتر موضوع تشکیل و با دستگاه‌های ذیربط فیلم حادثه چند ساعت بازبینی شد. بررسی سوابق پزشکی هم نشان داد هیچ گونه ضرب و شتمی وجود نداشته است و مستندات گواهی بر این موضوع است.

بیشتر بخوانید: سر مهسا امینی موقع بازداشت به جدول خورده است؟ |واکنش قوه قضاییه به یک نامه جعلی

او افزود: اتفاقاتی هم در فضای مجازی و حقیقی رخ داد که متاسفانه برخی افراد از این موضوع سوء‌استفاده کردند که موضعشان خانم امینی نبود؛ به همین علت به اموال خصوصی، دولتی و عمومی خسارت زدند و در یک نمونه در کشور به ۶۵ آمبولانس خسارت وارد کردند.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت:در این ناآرامی ها به فرماندهی انتظامی جسارت کردند و نیروهای خدوم انتظامی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. نیروی انتظامی برای برقراری امنیت و مبارزه با قاچاق و مواد مخدر شهدایی تقدیم کرده است که مورد بی مهری قرار گرفت . اگر هم مشکلی باشد باید از راه قانون پیگیری شود./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44333

ارسال نظر