این زن ۴ فرزندش را فروخت | از ۶ ساله تا 2 ساله! + عکس

آقا و خانم شالووکس، فرزندان خود را برای فروش به حراج گذاشتند. متاسفانه آنها در فروش فرزندانشان جدی بودند و در عرض دو سال، همه بچه‌ها به مناطق مختلف فروخته شدند.

این زن ۴ فرزندش را فروخت | از ۶ ساله تا 2 ساله! + عکس

عکس زیر اولین بار در ۵ آگوست ۱۹۴۸ در والپارایسو، ایندیانای ایالات متحده، از یک مادر باردار گرفته شد که سعی می‌کرد صورت خود را از عکاس پنهان کند. او چهار فرزند خود را روی پله‌ها نشانده تا بفروشد. بچه‌ها از چپ به راست: لانا، شش ساله، ری، پنج، میلتون، چهار، سو الین، دو ساله.

داستان از جایی شروع شد که آقا و خانم شالووکس، فرزندان خود را برای فروش به حراج گذاشتند. این زن و شوهر چندین بار تلاش کردند تا برای فرزندان خود امکانات و غذا تهیه کنند اما موفق نشدند، آنها بیکار بودند و در آستانه از دست دادن خانه خود قرار گرفتند.

فروش فرزند

متاسفانه آنها در فروش فرزندانشان جدی بودند و در عرض دو سال، همه بچه‌ها به مناطق مختلف فروخته شدند، اما چند سال پیش، خواهر و برادرهای جدا شده سعی کردند همدیگر را پیدا کنند و از زندگی و داستان‌های تلخشان صحبت کنند.

در سال ۲۰۱۳، ری میلز هفتاد ساله با خواهر شصت و هفت ساله خود، سو الین، برای اولین بار از آن زمان ملاقات کردند. سو الین به دلیل سرطان ریه در حال مرگ بود، اما همین ملاقات کوتاه هم غنیمت بود. او نمی‌توانست صحبت کند اما توانست برای خواهرش بنویسد که: «چه باورنکردنی است، دوستت دارم»؛ در مورد مادرش اما... او بسیار خشمگین بود.

منبع: همشهری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44309

  • ناشناس

    ایران پر ازمادرهای بدبختیه که بخاطر فقر فرزند میفروشن.از اونا هم بنویسید

ارسال نظر