زمان آزمون معلمان طرح مهرآفرین اعلام شد

بالغ بر ۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری کردن فرآیند آزمون، رتبه‌بندی خواهند شد و در این خصوص اقدامات خوبی انجام شده است.

زمان آزمون معلمان طرح مهرآفرین اعلام شد

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۸۴۰ هزار معلم در سامانه رتبه بندی اطلاعات خود را ثبت کرده اند و اراده دولت مردمی برای تحقق و اجرایی شدن نظام رتبه بندی معلمان است.

وی با اشاره به وضعیت معلمان طرح مهرآفرین در نظام رتبه بندی معلمان بیان کرد: بالغ بر ۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور با سپری کردن فرآیند آزمون، رتبه‌بندی خواهند شد و در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: زمان صدور احکام فرهنگیان مشخص شد

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به سازوکار تعیین وضعیت نیرو‌های مهرآفرین توضیح داد: آزمون نیرو‌های مهرآفرین ۲۲ مهر برگزار و روند رتبه بندی این همکاران وارد مرحله پایانی خواهد شد.

نوری در پایان با اشاره راهبرد وزارت آموزش و پرورش در حوزه نیروی انسانی؛ تصریح کرد: آموزش و پرورش به دنبال مدیریت جریان ورود به حرفه معلمی است و براین اساس تنها دو راه برای ورود به آموزش و پرورش مورد تأیید قانون است که شامل آزمون استخدامی ماده ۲۸ و ورود از طریق دانشگاه فرهنگیان با شرکت در کنکور است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44103

ارسال نظر