خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان

یوسف نوری گفت:بخشی از احکام رتبه بندی معلمان همکاران در مهرماه صادر خواهد شد و مشکل اصلی در این است که برخی از همکاران فرهنگی هنوز مدارک خود را در سامانه بارگذاری نکردند.

خبر مهم وزیر آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان

 یوسف نوری سه‌شنبه در آیین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه برکت در آبادان اظهار داشت:بخشی از کمبود معلم را با استفاده از ماده ۲۸ و استخدام ۳۴ هزار و ۸۱۳ معلم، تبدیل وضعیت ایثارگران و قانون تامین تکلیف با جذب ۲۰ هزار نفر ،بخشی از طریق اضافه تدریس و  دبیران بازنشسته و بخش دیگری نیز با بکارگیری  ۱۵ هزار دانشجوی سال چهارم تربیت معلم پایه ابتدای جبران شده است.

وی افزود:به طور کلی هم‌اکنون کسری نیروی انسانی به صورت کلی و کمی نداریم و بخشی از نیازهای استان‌های هدف نیز تامین شده است.

نوری گفت:بخشی از احکام رتبه بندی معلمان همکاران در مهرماه صادر خواهد شد و مشکل اصلی در این است که برخی از همکاران فرهنگی هنوز مدارک خود را در سامانه بارگذاری نکردند.

ابلاغ ۱۱۵۰ میلیارد تومان برای تغذیه رایگان به استانها

وی از ابلاغ اعتبار یکهزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی به منظور  تغذیه رایگان دانش‌آموزان به استان‌ها خبر داد و گفت:از هفته آینده تعدادی از استان‌ها توزیع تغدیه رایگان را آغاز خواهند کرد.

وی  با اشاره به حساسیت روی توزیع شیر بخصوص اطمینان از سلامت و توزیع به موقع گفت:  تغذیه رایگان در تعدادی از استان‌های کشور به صورت ۲ روز در هفته آغاز خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت:باتوجه به اعتبار موجود تمام دانش‌آموزان زیر پوشش تغذیه رایگان قرار نمی‌گیرند.

وی در خصوص ثبت نام دانش آموزان تبعه کشور افغانستان در مدارس ایرانی نیز گفت:سال گذشته ۵۶۰ هزار دانش آموز اتباع داشتیم اتباع جدید که وارد سامانه سرشماری شدند می توانند در مدارس ثبت نام کنند.

وزیر آموزش و پرورش به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان به این شهرستان سفر کرده است.

دبستان ۱۲ کلاسه برکت آبادان روز سه شنبه با حضور محمد نوری وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43910

ارسال نظر