ثبت‌نام 6 وام ویژه برای بازنشستگان | کدام بازنشستگان می‌توانند وام 50 و 100 میلیونی بگیرند؟

جزییات و شرایط ثبت نام و دریافت 6 وام ضروری برای بازنشستگان کشور اعلام شد.

ثبت‌نام 6 وام ویژه برای بازنشستگان | کدام بازنشستگان می‌توانند وام 50 و 100 میلیونی بگیرند؟

وام بازنشستگان کشوری جزو وام‌هایی است که با درصد بازپرداخت پایین و مدت بازپرداخت بالا توسط بانک‌های رفاه و صادرات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وام ۵۰ میلیونی بازنشستگان کشوری

دریافت وام ۵۰ میلیونی بازنشستگان که به وام خرید کالا معروف است به این صورت است که شما در سایت خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگان کشوری قسمت طرح یاری وارد شده و بعد از انتخاب لینک فروشگاه لوازم خانگی کالای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید.

خرید کالا مستقیم از کارخانه است و کالای خریداری شده توسط کارخانه به درب منزل شما ارسال می‌شود.

مبلغ وام بازنشستگان از ۳۰ تا ۵۰ میلیون متغیر بوده و بازپرداخت وام ۶۰ ماهه با سود ۱۰ درصد می‌باشد.

از مزایای وام ۵۰ میلیونی بازنشستگان کشوری این است که شما فقط ۲ درصد از هزینه کالای خریداری شده را پرداخت می‌کنید و می‌توانید تا ۹۸ درصد هزینه کالا، وام دریافت نمایید.

نکته: آدرس سایت ثبت نام وام خرید کالا در ادامه مقاله برای شما قرار داده شده است.

وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان کشوری

وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان کشوری در واقع همان وام ازدواج فرزندان بازنشستگان می‌باشد که در سال ۱۴۰۰ به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته است. شرایط دریافت وام ازدواج فرزندان بازنشستگان به شرح زیر است:

حداقل حقوق دریافتی بازنشستگان ماهانه یک میلیون تومان باشد.

بازه زمانی عقدنامه از فروردین ۱۳۹۹ تا پایان مرداد ۱۴۰۰ باشد.

وام به ازدواج اول فرزند، نوه تحت تکفل و فرزند همسر بازنشسته تعلق می‌گیرد.

اگر بازنشسته قبلا برای یکی از فرزندان خود درخواست وام داده باشند نمی‌توانند برای فرزند دیگر وام دریافت کنند. وام ازدواج بر اساس اولویت و با توجه به وام‌های دریافت شده و اقساط باقیمانده به متقاضیان پرداخت می‌شود.

مدت بازپرداخت وام ۲۵ میلیونی بازنشستگان ۶۰ ماهه با سود ۱۰ درصد می‌باشد.

جهت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان از ابتدای شهریور هر سال به سایت خدمات الکترونیک بازنشستگان مراجعه نمایید.

وام ۱۰۰ میلیونی بازنشستگان کشوری

بازشستگان کشوری و بازنشستگان علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌نمایند می‌توانند جهت تامین اموال یا بازسازی منزل خود از بانک رفاه وام ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت نمایند.

جهت ثبت نام این وام که به وام طرح کرامت بانک رفاه معروف است باید به سایت بانک رفاه www.refah-bank.ir مراجعه نمایید.

مبلغ وام ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت ۵ ساله می‌باشد.

وام کانون بازنشستگان تامین اجتماعی

وام کانون بازنشستگان یا وام ۷ میلیونی بازنشستگان توسط کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران به متقاضیان تهرانی پرداخت می‌شود در حال حاضر مهلت ثبت نام این وام به پایان رسیده است و قرار هست در صورت تامین بودجه مجدد ثبت نام مخصوص بازنشستگان تهرانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌نمایند انجام خواهد شد.

اولویت دریافت وام ۷ میلیونی بازنشستگان تهرانی با حداقل بگیران، بیماران صعب العلاج و بازنشستگانی که فرزند آن‌ها ازدواج کرده است می‌باشد.

نکته: جهت ثبت نام وام کانون بازنشستگان به سایت https://vaam.kabta.ir مراجعه نمایید.

وام مسکن بازنشستگان کشوری

وام مسکن بازنشستگان ویژه افرادی است که ۱۰ سال اخیر از تسهیلات بانک مسکن استفاده نکرده باشند.

مبلغ وام در شهر تهران ۵۰ میلیون تومان و سایر شهرها ۴۰ میلیون تومان می‌باشد.

 لازم به ذکر است که بازنشسته متقاضی و همسر وی نباید صاحب ملک باشند. از زمان بازنشستگی فرد باید حداقل ۵ سال گذشته باشد و سقف دریافتی ماهانه وی کم‌تر از ۳ میلیون تومان باشد.

ضمناً واحد خریداری شده نباید بیشتر از ۱۵ سال قدمت داشته باشد. مدت زمان بازپرداخت این وام نیز ۱۰ ساله و سود وام بین ۴ تا ۹ درصد می باشد.

وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۰

وام بازنشستگان کشوری در واقع همان وام ضروری بازنشستگان است که هر ساله توسط صندوق بازنشستگان به متقاضیان پرداخت می‌شود. مبلغ وام ضروری بازنشستگان قبل از سال ۹۹، ۱۰ میلیون تومان بوده است و در حال حاضر ۱۲ میلیون تومان با بازپرداخت ۳۶ ماهه و کارمزد ۴ درصد می‌باشد. ثبت نام این وام از ابتدای آبان ماه آغاز و به مدت یک ماه ادامه داشت. توجه کنید وام ضروری بازنشستگان هر سال تمدید شده و در بازه زمانی اعلام شده باید حتما در درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشسته کشوری ثبت نام کنید.

در این مطلب تمام شرایط دریافت ۶ وام بازنشستگان کشوری را با یکدیگر بررسی کردیم، ضامن وام بازنشستگان کشوری معمولا از طریق ضمانت حقوق فرد بازنشسته و بر اساس ضوابط بانک متغیر است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 4387

  • ناشناس

    وام فقط بازنشستگان کشور ی و شرکت نفت آدم هستند وام برای بازنشستگان تامین اجتماعی صفر اگر هم باشه در حد بخور ونمیر وبا هزار حقه باز ی

  • ناشناس

    این چه قانونی است که تمام وامهای بانک رفاه برای بازنشستگان کشوری و برای تامین اجتماعی فقط ۱وام ۷میلیونی که با آن نمی شود کاری کرد، در ًضمن این وام ۷میلیونی رابردارید وبه بقیه ها بدهید

  • ناشناس

    بازنشستگان لشکری چی پس

  • ناشناس

    با سلام چهار بار درصندوق بازنشستگی جهت وام ازدواج ثبت نام کردم پرداخت نشد برای بار پنجم که ثبت نام کنم تاریخ عقد نامه به پایان رسید ولی متاسفانه از هرکدام همکاران که سوال کردم برایشان پرداخت نشده درحد حرف برای اشنایان خودشان هست

  • مصطفی انسیه

    سلام همه وام ها برای کشوری پس لشگری کجای قضیه جای دارد...کم توجنگ بودیم

  • ناشناس

    ما باز نوشته تامین اجتمایی آدم نیستیم بدون سر پرست وام با سوده کم بدین اگه راست میگین اونوقت خودتون میگید سوده پول حرامه خودتون چرا انقدر سوده بالا وام میدیم پس

  • ابوالفضل رضایی

    سلام ما بزنشستگان تامین اجتماعی جزو ایران نیستم وام کم سود برای کشور ولشکرهان هست برای وام به کانون مراجعه میکنم به بانک رفاه پاس میدهند اونجا میگوید برای یه ۱۰ میلیون ۲۰ میلیون مسدودی ودو ضامن متعبر که قابل بانک باشد ووام بالایی ۵۰ میلیون ۱۰۰ میلیون مسدود حالا خودت فکر کنید کسی ۱۰۰ میلیون پول داره مگر مریض پولش ۶ ماه بانک مسدود وبعدش وام باسود ۲۸ درصد بگیر پس جوک سال نگوید

  • احمد

    لطفا با توجه به تورم افسار گسیخته وام ضروری را پرداخت فرمائید ترا خدا گرفتاریم بدهکاریم مشکل داریم .ممنون

  • ناشناس

    من یک بازنشسته کشوری اثاث که احتیاج ندارم توی این بی سبد غذای بچه هم موقع ازدواج ندارم کارمند عولم پزشکی هم نیستم خونه هم قادر نیستم بخرم یا بسازم که بابت اون مبلغ ناچیز رو بگیرم موند اخری که اون ق عه کشی واقعا دستتون درد نکنه از کمک وهمدلی دولت وبانک!!!

  • معصومه یاراحمدی

    من ی باز نشسته تامین اجتماعی هستم ساکن تهرانصومه .تقریبا از همون اولین کسایی هستم که برای وام ۷ میلیونی ثبت نام کردم ولی تا الان که تو اواخر آذر ماه هستیم هنوز از وامی که ثبت نام کردم خبری نیست

ارسال نظر