ساعت شروع فعالیت مدارس نوبت عصر تغییر کرد

در مدارس نوبت صبح در مهرماه ساعت حضور ۸:۳۰ تا ۱۲.۳۰ در نظر گرفته شده است که در روزهای عادی ۴ ساعت ۴۵ دقیقه برنامه آموزشی را برای شیفت صبح مدارس خواهیم داشت.

ساعت شروع فعالیت مدارس نوبت عصر تغییر کرد

 معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: به منظور مدیریت ترافیک کاهش ۴۵ دقیقه ای ساعات حضور دانش آموزان در مدارس در دستور کار قرار گرفته است.

فرهاد قاسم زاده در حاشیه جلسه ستاد استقبال از مهر گفت: با هدف مدیریت ترافیک شهر تهران ۴۵ دقیقه از زمان حضور دانش آموزان در مدارس در مهرماه کاهش یافته است.

وی افزود: در مدارس نوبت صبح در مهرماه ساعت حضور ۸:۳۰ تا ۱۲.۳۰ در نظر گرفته شده است که در روزهای عادی ۴ ساعت ۴۵ دقیقه برنامه آموزشی را برای شیفت صبح مدارس خواهیم داشت.

معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران  ادامه داد: این کاهش ۴۵ دقیقه ای تنها در مهرماه و با هدف کنترل ترافیک است.وی بیان کرد: در مدارس دو نوبته نیز نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود.

قاسم زاده یادآور شد: در مقطع متوسطه نیز شروع کار مدارس از ساعت ۷.۳۰ دقیقه خواهد بود و با توجه به اینکه در روزهای عادی  در دوره متوسطه اول ۶ ساعت و در دوره متوسطه دوم ۸ ساعت آموزش داریم،  کاهش جزئی ساعات مدارس را برای کنترل ترافیک در دستور کار قرار داده ایم.

وی با اشاره به وضعیت سرویس مدارس تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سازمان تاکسیرانی و انجمن اولیا و مربیان به این جمع بندی رسیدیم که در کار گروه ماده ۱۸ این تکلیف روشن شود و در سامانه ای که در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد ثبت نام ها انجام شد.

معاون سواد آموزی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران  در پایان گفت: تعداد دانش آموزان تهران در سال تحصیلی امسال  یک میلیون و ۱۶۶ هزار دانش آموز است که در ۲۸ هزار و ۱۴۰ کلاس درس  در خدمت دانش آموزان هستیم.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43409

ارسال نظر