ماجرای کشته‌ شدن «آیسان معدن‌پسند» دختر تبریزی در اعتراضات چیست؟

اظهارات خانواده متوفی شاهد این ماجراست که دختر وی دو روز پیش در اثر فوت عادی درگذشته است، هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته است. از داغ مردم سواستفاده نکنید!

ماجرای کشته‌ شدن «آیسان معدن‌پسند» دختر تبریزی در اعتراضات چیست؟

سخنگوی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی گفت: کشته شدن آیسان معدن‌پسند از زبان خانواده‌اش تکذیب شده و فوت او مربوط به چند روز قبل است.

سرهنگ محسن شعفی، گفت: دیروز در پی واکنش برخی از مردم تبریز به فوت مهسا امینی، معاندین نظام از این فرصت سو استفاده کرده و اقدام به شایعه کشته‌سازی دختر تبریزی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی شدند در صورتی که پلیس در این اتفاق در کنار مردم بوده و ماجرا به صورت مصالحه آمیز پایان یافت و خبر انتشار یافته یک شیطنت رسانه‌ای است.

بیشتر بخوانید: ادعای عجیب نماینده اصولگرا: یک نفر تمام مدت از مهسا امینی فیلم‌برداری کرده است | پدر «مهسا امینی» دروغ می‌گوید

وی گفت: اظهارات خانواده متوفی شاهد این ماجراست که دختر وی دو روز پیش در اثر فوت عادی درگذشته است، هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته است. از داغ مردم سواستفاده نکنید!

شفعی افزود: از شهروندان درخواست می‌شود اسیر جوسازی دروغین رسانه‌های معاند و مخالف نظام نشوند و با بصیرت کامل موضوع را دنبال کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43006

ارسال نظر