تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش | آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان و مشمولیت مستخدمین مهرآفرین اصلاح شود

۱۹ نفر از نمایندگان خواستار لزوم تسریع در اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان و همچنین مشمولیت مستخدمین طرح مهرآفرین در این آیین‌نامه رتبه‌بندی شدند.

تذکر کتبی به وزیر آموزش و پرورش | آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان و مشمولیت مستخدمین مهرآفرین اصلاح شود

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر ۱۹ نفر از نمایندگان خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس جمهور: درخواست لزوم تسریع در اصلاح آیین نامه رتبه بندی معلمان و همچنین مشمولیت مستخدمین طرح مهرآفرین در این آیین نامه رتبه بندی را داشته اند، لذا از دولت خواستار پیگیری و جدیت در این موضوع هستیم.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزیر امور اقتصادی و کشور: لزوم فراهم کردن و تامین ارز برای زائران اربعین در محل تردد زائران در داخل مرزها، به وزرای امور اقتصادی، دادگستری و صمت: ضرورت افزایش و نظارت بر فروش اقلام مصرفی و مایحتاج خانوار در سیستم توزیع، به وزیر بهداشت: ضرورت ارائه راهکار برای کاهش نسبت پزشک متخصص به جمعیت در کشور، به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم برنامه ریزی برای اجرای دقیق و کامل طرح الگوی کشت.

سیدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، کشاورزی و نیرو: لزوم رسیدگی و برخورد با فاجعه زیست محیطی ناشی از صنعت نیشکر در خوزستان.

جعفر راستینه نماینده شبستر به وزیر نیرو: لزوم تسریع در احیای دریاچه ارومیه.

سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده به وزیر کشور: لزوم اجرای ماده ۵ قانون حمایت از احیا، نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری.

موسی احمدی نماینده کنگان به وزیر راه و رئیس جمهور: ضرورت تکمیل اتوبان دیر به بوشهر، ضرورت تسریع در تکمیل جاده وفاق.

پرویز اوسطی نماینده قروه به وزیر صمت: ضرورت تسریع در اجرایی شدن ناحیه صنعتی سنگ شهر سریش آباد، به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به عملکرد صندوق کارآفرینی امید در حوزه انتخابیه.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به رئیس جمهور: لزوم تخصیص اعتبار برای پیشگیری از بحران های ناشی از بلایای طبیعی در کشور.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر صمت: لزوم نظارت بر هزینه خدمات دهی گروه های امداد خودرو شرکت های ایران خودرو و سایپا، به وزیر فرهنگ: لزوم توجه به حقوق و دستمزد کارکنان نهاد کتابخانه های کشور.

سیدعلی موسوی نماینده ملکان به وزیر ورزش: لزوم نظارت بر عملکرد فدراسیون ها، کمیته ها و انجمن های ورزشی.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر راه: لزوم رسیدگی به افزایش قیمت بلیت اتوبوس به سمت عتبات عالیات و چرایی آن، به وزیر کشور: ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد دستگاه های مجری، هزینه ها و امکانات زائرین اربعین.

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم اصلاح سیاست های غلط در خصوص واردات شکر.

صدیف بدری نماینده اردبیل به رئیس جمهور: لزوم تعیین تکلیف کمک هزینه مراکز توانبخشی غیر دولتی معلولین و سالمندان توسط سازمان برنامه و بودجه کشور.

قدرت الله حمزه نماینده فارسان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۰./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42816

ارسال نظر