صفحه اینستاگرام مهسا امینی به صورت یادبود درآمد + عکس

اینستاگرام اکانت «مهسا امینی» را به حالت Remembering درآورد.

صفحه اینستاگرام مهسا امینی به صورت یادبود درآمد + عکس

اکانت اینستاگرام «مهسا امینی»، Remembering شد. اینستاگرام اکانت این دختر ۲۲ ساله سقزی را به حالت Remembering و یادبود درآورده است.

با اینکه تعداد فالورها و تصاویر صفحه شخصی مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بسیار کم و اندک بود، اما اینستاگرام، اکانت او را به حالت Remembering درآورد.

بیشتر بخوانید: #مهسا امینی رکورد زد

لازم به ذکر است که حالت یادبود برای نگه داشتن همیشگی اکانت های مهم از شخصیت های مهم است که توسط مدیران اینستاگرام انجام می شود.

این قابلیت جدید اینستا به حالتی گفته می شود که فرد در قید حیات نیست و حسابش در حالت یادبود قرار می گیرد. در این حالت محتوای پیج دیگر اکسپلور نخواهد شد و دسترسی به ویرایش و تغییر پست و استوری ها قطع می شود.

ری ممبرینگ شدن اکانت در اینستگرام ربطی به پیج خصوصی و عمومی ندارد و حتی اگر فرد بیشترین فالوورهای جهان را هم داشته باشد باز هم حساب کاربری او بعد از مرگش برای همیشه از دسترس دیگران محفوظ است.اکانت هایی که به حالت remembering می روند محلی برای یادآوری خاطرات افراد هستند و هیچ کس نمی تواند به اکانتی که به حالت remembering درآمده است، وارد شود. حتی اگر پسورد آن را داشته باشد.

برای پست هایی که شخص متوفی قبلا در اینستاگرام منتشر شده، اتفاقی نمی افتد و همچنان می توان آن ها مشاهده کرد یا به اشتراک گذاشت.

در اکانت های remembering هیچگونه تغییری در پست ها یا اطلاعات پروفایل قابل انجام نخواهد بود.برای مثال تصاویر و پست هایی که توسط شخص فوت شده به پروفایل اضافه شده اند قابل تغییر نیستند. کامنت هایی که برای پست های شخص درج شده اند قابل تغییر نیستند.

تصویر پروفایل و قسمت فالوئر یا فالوئینگ های پیج قابل تغییر نخواهند بود. قسمت privacy و تصویر پروفایل قابل تغییر نخواهند بود.

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ای بود که سه‌شنبه ۲۲ شهریور از سوی نیروهای گشت امنیت اخلاقی (گشت ارشاد) بازداشت شد و پس از بازداشت در مقر پلیس دچار ایست قلبی شد و دو بعد یعنی روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ درگذشت. پلیس تهران روز پنجشنبه ۲۴ شهریور، سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»

اکانت مهسا امینی

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ای بود که سه‌شنبه هفته گذشته (۲۲ شهریور) از سوی نیروهای گشت امنیت اخلاقی (ارشاد) بازداشت شد. او در همان روز دستگیری در بازداشتگاه وزرای تهران سکته کرد و در حالت کما در بیمارستان کسری بستری شد

پلیس تهران روز پنجشنبه (۲۴ شهریور)، سکته قلبی مهسا امینی پس از دستگیری توسط یکی از گشت‌های پلیس را تائید کرد و توضیح داد: «خانمی برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود که ناگهان در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شد.»

مهسا امینی بعدازظهر جمعه (۲۵ شهریور) درگذشت که واکنش گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.

منبع: خبر فوری

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42750

ارسال نظر