نشست خبری رئیس پلیس تهران درباره درگذشت مهسا امینی | تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای زده شده

درگذشت دختر عزیز مهسا امینی را به خانواده ایشان و همه مردم تسلیت عرض می‌کنم. تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای به پلیس زده شده و ما واگذار به زمان پل صراط می‌کنیم.

نشست خبری رئیس پلیس تهران درباره درگذشت مهسا امینی | تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای زده شده

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن ابراز همدردی با خانواده امینی توضیحاتی در خصوص حادثه رخ داده برای مرحوم مهسا امینی ارائه کرد.

سردار حسین رحیمی رئیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تسلیت به مناسبت فوت مهسا امینی گفت: این حادثه برای پلیس نیز ناگوار بود و ما همیشه به دنبال این بودیم تا اینگونه اتفاقات رخ ندهد.

وی ادامه داد: در تهران بزرگ ۱۵ الی ۱۷ هزار مراجعه کننده به مقرهای مختلف پلیس از آگاهی، کلانتری‌ها و راهنمایی رانندگی و… وجود دارد و ممکن است این گونه حوادث برای مراجعه کنندگانی که دارای کسالت هستند رخ دهد.

رحیمی با بیان اینکه پلیس یکی از مجموعه‌هایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد گفت: مردم برای تأمین خواسته‌های خود به طور مرتب و با توجه به تنوع مأموریتی که بر عهده پلیس است به مجموعه آن مراجعه می‌کنند.

فرمانده انتظامی تهران: درگذشت دختر عزیز مهسا امینی را به خانواده ایشان و همه مردم تسلیت عرض می‌کنم. تهمت‌های ناجوانمردانه‌ای به پلیس زده شده و ما واگذار به زمان پل صراط می‌کنیم.

۹۰ درصد کسانی که توسط گشت ارشاد، ارشاد می‌شوند فقط به آن‌‎ها تذکر داده می‌شود و ۹ درصد داخل ون تذکر گرفته و یک درصد به مقر منتقل می‌شوند.

سردار حسین رحیمی در نشست خبری مربوط به فوت مهسا امینی گفت: همانطور که در عرض ۴۸ ساعت بزرگترین سرقت تاریخ را کشف و متهمانش را دستگیر می‌کنیم، پس از اینکه ظرف ۲۴ ساعت خفت‌گیر اتوبان نیایش را دستگیر کردیم، همانطور که خفت‌گیر خفه کن بانوان را دستگیر کردیم، همانطور که قاچاقچیان مواد مخدر را دستگیر می‌کنیم، همانطور که قاچاقچیان کالا که رکن تولید و صنایع کارگران را دستگیر می‌کنیم، پلیس امنیت جامعه را نیز فراهم و برقرار می‌کند.

 

وی ادامه داد: روز سه شنبه هفته گذشته این خانم به همراه سه خانم و ۲ آقای دیگر در پارک طالقانی در حال گشت و گذار بودند، همکارانم به آن سه خانم دیگر تذکر دادند، رعایت کردند اما این خانم مراعات نکرد.

 

سردار رحیمی تاکید کرد: همکارانم این خانم را به مقر انتظامی هدایت کردند و به خانواده وی اعلام کردند که لباس مناسب بیاورید و بعد از برگزاری کلاس آموزشی وی را در اختیار خانواده خود قرار خواهیم داد.

وی اظهار کرد: این نفرات از جمله خانم امینی به کلاس آمدند، تا استاد به کلاس بیاید و مراحل و مقدمات برگزاری این کلاس انجام شود، خانم امینی از جای خود بلند شده و از همکارم سوال کرد که وضعیت من چه ایرادی دارد؟ همکار بنده نیز به وی اعلام کرد که وضعیت لباس و شلوار شما ایراد دارد که پس از این موضوع حال مهسا بهم‌ می‌خورد.

رئیس پلیس تهران ادامه داد: پس از این واقعه تیم پزشکی مستقر در محل به بالین وی حاضر شده و اقدامات احیا را آغاز می‌کنند. آنچه که وظیفه ما برای نجات جان یک انسان که در مقر انتظامی حضور داشته با سرعت و در کمترین زمان انجام شد.

سردار رحیمی افزود: پس از ارجاع مهسا به بیمارستان کسری، بهترین پزشکان را بر بالین وی حاضر و اعلام کردیم تمام اقدامات لازم با هزینه پلیس انجام شود.

سردار رحیمی اظهار کرد: پس از فوت مهسا فرمانده کل انتظامی کشور در مرز شلمچه به بنده دستور داد که این دختر فرزند من است و هر اقدامی لازم است انجام دهید. مراقبت از خانواده وی، تشکیل تیم بازرسی برای بررسی جوانب و برخورد با قصورات احتمالی همکارانم دستور دوم و سوم سردار اشتری به بنده بود که صادر شد.

 

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42509

ارسال نظر