گفتگوی رئیسی با خانواده «مهسا امینی» + جزئیات

رئیس‌جمهور با خانواده «مهسا امینی» به صورت تلفنی گفتگو کرد.

گفتگوی رئیسی با خانواده «مهسا امینی» + جزئیات

مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور با خانواده مرحومه «مهسا امینی» خبر داد.

بیشتر بخوانید: #مهسا امینی رکورد زد

محمد مهدی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از گفتگوی تلفنی حجت‌الاسلام رئیسی، رئیس جمهور با خانواده مرحومه مهسا امینی خبر داد.

جزئیات مکالمه ابراهیم رئیسی با خانواده مهسا امینی

رئیس‌جمهور در تماس تلفنی باخانواده مرحومه «مهسا امینی» گفت: در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستورکار قرار دهند.

حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی در تماس تلفنی با خانواده مرحومه مهسا امینی، ضمن ابراز همدردی با این خانواده و طلب صبر و اجر برای آنان در این مصیبت، گفت: من در جریان سفر ازبکستان از این واقعه مطلع شدم که بلافاصله به همکارانم دستور دادم تا بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دهند و مطمئن باشید این موضوع را از دستگاه‌های مسئول مطالبه خواهم کرد تا ابعاد آن روشن شود.

رئیس‌جمهور در این تماس تلفنی که امروز ظهر برقرار شد، با تأکید بر اینکه همه دختران ایران را همچون فرزندان خود می‌داند، افزود: دختر شما همچون دختر خود من است و احساس من این است که این حادثه برای یکی از عزیزان خود من پیش آمده است. اینجانب را در مصیبت خود شریک، و همدرد غم و اندوهتان بدانید.

در این تماس تلفنی، خانواده مرحوم امینی ضمن تشکر از دستور فوری رئیس‌جمهور برای رسیدگی به حادثه و همچنین تماس و ابراز همدردی وی، خواستار پیگیری مسئله تا روشن شدن ابعاد موضوع شدند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42363

ارسال نظر