کشف جسد عریان جوان مشهدی در بیابان | دایی مقتول با پابند‌های الکترونیکی زندان دستگیر شد

ادامه بررسی‌ها نشان داد که دایی مقتول با استفاده از تلفن یک چوپان شب هنگام با عموی «ح» (مقتول) تماس گرفته و او را در جریان رها شدن پیکر زخمی و عریان «ح» در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد قرار داده است.

کشف جسد عریان جوان مشهدی در بیابان | دایی مقتول با پابند‌های الکترونیکی زندان دستگیر شد

پیکر نیمه‌جان جوان ۲۹ ساله‌ای که آثار شکنجه روی پیکرش نمایان بود، روز گذشته در بیابان‌های حاشیه مشهد کشف شد.

 سپیده دم روز گذشته جوان ۳۳ ساله‌ای که با پابند‌های الکترونیکی از زندان آزاد شده است، از گوشی تلفن یک چوپان، با مردی تماس گرفت و به او گفت: برادرزاده‌ات را کتک زده‌اند و پیکر نیمه جانش را در بیابان‌انداخته‌اند!

در پی این تماس تلفنی بلافاصله جست و جو‌ها برای یافتن پیکر «ح» در بیابان‌های اطراف روستای اسماعیل آباد آغاز شد و مدتی بعد بستگان «ح» او را در حالی عریان یافتند که آثار شکنجه روی بدنش نمایان بود و بخشی از گوش وی را نیز بریده بودند.

پیکر نیمه جان جوان ۲۹ ساله به بیمارستان رضوی مشهد انتقال یافت، اما او دقایقی بعد به کما رفت و جان سپرد. با مرگ این جوان، بلافاصله مراتب به قاضی ویژه قتل عمد اعلام شد و بدین ترتیب گروه ورزیده‌ای از نیرو‌های انتظامی به فرماندهی سرگرد جعفر عامری (رئیس کلانتری سپاد) تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت هولناک آغاز کردند.

بررسی‌های مقدماتی عوامل انتظامی بیانگر آن بود که ماجرای مذکور در یک سناریوی رمزآلود مرتبط به موادمخدر رخ داده است؛ بنابراین گروه مشترکی از نیرو‌های تجسس و اطلاعات کلانتری سپاد وارد عمل شدند و با دستورات ویژه قاضی صادق صفری دامنه تحقیقات را به سوی اطرافیان و نزدیکان مقتول ۲۹ ساله کشاندند

ادامه بررسی‌ها نشان داد که دایی مقتول با استفاده از تلفن یک چوپان شب هنگام با عموی «ح» (مقتول) تماس گرفته و او را در جریان رها شدن پیکر زخمی و عریان «ح» در بیابان‌های اطراف اسماعیل آباد قرار داده است. به همین دلیل نیرو‌های عملیاتی کلانتری با هماهنگی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب، فاروق دایی ۳۳ ساله مقتول را در حالی دستگیر کردند که پابند‌های الکترونیکی داشت و به تازگی از زندان آزاد شده بود./ خراسان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 42354

ارسال نظر