نخستین واکنش پلیس به ایست قلبی دختر جوان در گشت ارشاد | مهسا امینی در کما است

پلیس تهران درباره ایست قلبی دختر جوان سقزی در مرکز آموزش و توجیه پلیس توضیحاتی ارائه کرد.

نخستین واکنش پلیس به ایست قلبی دختر جوان در گشت ارشاد | مهسا امینی در کما است

خبر فوری  مهسا امینی درگذشت |مهسا امینی دختر سنندجی که در پی بازداشت از سوی گشت ارشاد دچار حادثه شده و به کما رفته بود دقایقی پیش درگذشت.دایی مهسا در گفتگویی مرگ وی را تایید کرده است.امجد امینی، برادر مهسا امینی نیز به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۵.۴۵ دقیقه امروز قلب مهسا (ژینا) از تپیدن افتاد و جان باخت.(اینجا را بخوانید )

پلیس تهران درباره ایست قلبی دختر جوان سقزی در مرکز آموزش و توجیه پلیس توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، خانمی به نام مهسا امینی که برای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود، در جمع سایر افراد هدایت‌شده، به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به  بیمارستان انتقال شد که اکنون تحت درمان و مداوا قرار دارد. خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است، روز گذشته اخباری مبنی بر به کما رفتن مهسا امینی منتشر شده بود.

مهسا امینی دختر به کمارفته در گشت ارشاد

بیشتر بخوانید: پرت شدن یک زن از ماشین پلیس در رشت | ماجرا چه بود؟ واکنش پلیس + ویدئو

 

ماجرای مهسا امینی چه بود؟ 

صبح روز چهارشنبه ۲۲ شهریور، خبری منتشر شد مبنی بر آن‌که سه‌شنبه شب دختر جوانی پس از درگیری با گشت ارشاد «به خاطر شدت جراحات وارده و آسیب شدید مغزی» در بیمارستان «کسری» تهران تحت درمان قرار دارد.  این دختر جوان نامش «مهسا امینی» اهل «سنندج» است و ۲۲ سال سن دارد. به گفته «کیارش» برادر «مهسا» ، بازداشت مهسا تا وقتی او را در کما یافتند، تنها دو ساعت زمان برد. 

مهسا و برادرش در ورودی بزرگراه بودند که ماشین گشت ارشاد جلوی آن‌ها را می‌گیرد و مهسا را سوار ون می‌کند. «کیارش» برادر مهسا به سمت ماموران می‌رود اما یک مامور جلوی او را می‌گیرد و دستش را می‌پیچاند. کیارش خودش را از دست ماموران رها می‌کند و به او می‌گویند مهسا را به پلیس «امنیت اخلاقی» در خیابان «وزرا» می‌برند و پس از یک ساعت کلاس آموزشی، او را رها می‌کنند. 

اما خلاف این گفته‌ها، ماجرا طور دیگری پیش رفت: «وقتی رسیدم جلوی ساختمان نزدیک ۶۰ - ۷۰ نفر با لباس برای دخترهای بازداشتی، همان‌جا منتظر ایستاده بودند. چند نفر که آزاد شدند، ناگهان صدای جیغ و داد بلند شد. همه در ساختمان را می‌کوبیدیم. از در بالا رفتیم. اما در را باز نکردند. یک‌دفعه مامورها با گاز‌ اشک‌آور و باطوم بیرون آمدند و به ما حمله کردند. کتک زدند. همه بدنم کبود شده. چشم‌هایم از دیشب می‌سوزد. پنج دقیقه بعد یک آمبولانس از ساختمان خارج شد.» 

«کیارش» با بغض و خشم ادامه می‌دهد: «هر دختری که بیرون می‌آمد می‌گفت که «یک نفر را کشتند». عکس مهسا را به دخترها نشان می‌دادم. از میان آن‌ها یک نفر گفت که مهسا در بغل خودش این‌ مساله برایش پیش آمد. ...

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41786

  • ناشناس

    مهسا امینی به خاطر ضرب و شتم کشته شد

  • ناشناس

    سلام خداوند انسان هامی بخشد ولي انسانها یاد نگرفته اند همدیگر ببخشند ودر ضمن لا اکراه فی الدین، در دین هیچ اجباری نیست،

  • ناشناس

    اون پلیس بی رحم وجانی بایدبه سزای اعمال جنایتش برسه خدالعنت کنه انسانهای بی رحم وبی عدالت رواین فردجنایت کارآبروهرچه پلیس زحمت کش هست رابرده

  • فرهاد

    عجب صبری خدا دارد

  • کوروش

    مگه حرفی باقی موند یا حرفی رو می شود آزادانه گفت

ارسال نظر