دستگیری ارتوپد قلابی در پارکینگ!

این فرد متخلف هیچ‌گونه تحصیلات مرتبطی ندارد و علاوه بر ارائه خدمات ارتوپدی، دارو‌های گیاهی ترکیبی دست‌ساز هم به بیماران مراجعه‌کننده فروخته است.

دستگیری ارتوپد قلابی در پارکینگ!

مسئول رسیدگی به شکایات حوزه درمان و برخورد با مراکز غیرمجاز درمانی همدان از دستگیری یک فرد متخلف که به عنوان ارتوپد در امور پزشکی دخالت می‌کرد خبر داد.

علی اکبر شاهمرادی گفت: دیروز با حکم قضایی، یک آقای ۵۰ ساله که در یک پارکنیگ مسکونی اقدام به کار‌های درمانی مانند جا انداختن رگ و استخوان می‌کرد، دستگیر و محل فعالیت وی پلمپ شد.

او گفت: این فرد متخلف هیچ‌گونه تحصیلات مرتبطی ندارد و علاوه بر ارائه خدمات ارتوپدی، دارو‌های گیاهی ترکیبی دست‌ساز هم به بیماران مراجعه‌کننده فروخته است.

مسئول رسیدگی به شکایات حوزه درمان و برخورد با مراکز غیرمجاز درمانی همدان با تاکید بر اینکه ساخت هرگونه داروی گیاهی ترکیبی بدون مجوز تخلف است،گفت: پنج کارتن داروی گیاهی که در این مکان به صورت بسته بندی دست‌ساز به بیماران عرضه می‌شد، کشف و ضبط شد.

شاهمرادی گفت: این دارو‌ها مربوط به دارو‌های چاقی، لاغری و درمان انواع بیماری‌ها بود که به علت اینکه اطلاعاتی درباره نحوه ساخت این دارو‌ها وجود نداشت، با دستور غذا و دارو معدوم‌سازی می‌شود.

او گفت: ماهانه بین شش تا هشت مورد مرکز درمانی غیرمجاز شناسایی و پلمب می‌شود که به علت گسترش چنین مراکزی، مراجعه و استقبال مردم است.

مسئول رسیدگی به شکایات حوزه درمان و برخورد با مراکز غیرمجاز درمانی همدان با بیان اینکه از ابتدای شهریور ماه تاکنون سه مورد مرکز درمانی غیرمجاز شناسایی و پلمب شده استگفت: بعضی از این مراکز از طریق گزارش‌های مردمی به ما اطلاع داده می‌شود.

شاهمرادی با تاکید بر اینکه امور دارو درمان بیماران باید فقط توسط پزشک انجام شود، گفت: مراجعه به افراد غیر پزشک خطرناک بوده و احتمال ابتلا به عوارض ناشی از درمان غیر اصولی در کمین مراجعه کنندگان است./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41613

ارسال نظر