وضعیت نگران کننده مسافران شمال کشور + فیلم

برخی مسافران در پارک پل میلاد فریدونکنار با بستن طناب به درختان پارک لباس‌های شسته را خشک می‌کنند، تصویر مشابه این رفتار چند روز قبل در بابلسر نیز مشاهده شده بود.

حجم ویدیو: 2.47M | مدت زمان : 00:00:16
حجم ویدیو: 2.47M | مدت زمان : 00:00:16

ورود مسافران در روز‌های پایانی شهریور به مازندران افزایش می‌یابد و همزمان با حضور پرتعداد گردشگران برخی پدیده‌ها و رفتار‌های عجیب هم شکل می‌گیرد مانند سوار کردن اعضای خانواده در صندوق عقب خودرو یا عجیب‌تر از آن مانند پهن کردن لباس‌های شسته شده در خیابان‌های شهر بر روی طنابی که به درختان معابر بسته شده است.

تصاویر دریافتی از بابلسر نشان می‌دهد یکی از مسافران که با خودروی شخصی در حال تردد در یکی از خیابان‌های این شهر ساحلی است در اقدامی خطرآفرین اقدام به نشاندن دو نفر از اعضای خانواده در صندوق عقب خودروی خود کرد.

سوار کردن مسافر یا سرنشین داخل صندوق عقب یا هر قسمت خارجی وسیله نقلیه تخلف محسوب می‌شود و با کد تخلف ۲۰۳۱ مشمول پرداخت ۵۰۰ هزار ریال جریمه خواهد بود.

در تصاویر دیگری که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد برخی مسافران در پارک پل میلاد فریدونکنار با بستن طناب به درختان پارک لباس‌های شسته را خشک می‌کنند، تصویر مشابه این رفتار چند روز قبل در بابلسر نیز مشاهده شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41606

ارسال نظر