ماجرای تیراندازی به خانه‌ها در آبادان چه بود؟

در بازرسی صورت‌گرفته از محل اختفای متهمان، ۲ قبضه سلاح به‌کار رفته در تیراندازی، شامل یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری و یک قبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

ماجرای تیراندازی به خانه‌ها در آبادان چه بود؟

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی آبادان گفت: به دنبال وقوع ۲ فقره تیراندازی به درب منازل ۲ نفر از شهروندان واقع در یکی از نقاط حاشیه شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک جهت بررسی به محل اعزام شدند.

به گفته او در بررسی‌ها مشخص شد تیراندازی از سوی اشخاصی به هویت معلوم و با انگیزه اختلافات قبلی صورت گرفت که شناسایی و دستگیری افراد مهاجم و متواری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: عامل تیراندازی در استان کرمان دستگیر شد

سرهنگ کشوری از متواری شدن مهاجمان از محل سکونتشان بعد از لو رفتن هویتشان خبر داد و گفت: ماموران پلیس با تحقیقات فنی پلیسی و استفاده از منابع اطلاعاتی، مخفیگاه افراد مهاجم که چهار نفر بوده اند را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی یک عملیات شبانه و ضربتی هر چهار نفر را در مخفیگاهایشان دستگیر کردند

این مقام انتظامی گفت: در بازرسی صورت‌گرفته از محل اختفای متهمان، ۲ قبضه سلاح به‌کار رفته در تیراندازی، شامل یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری و یک قبضه سلاح شکاری همراه با مهمات کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی، علت و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان نمودند و به سه فقره تیراندازی و یک فقره سرقت مغازه دیگر نیز اعتراف کردند گفت: پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41330

ارسال نظر