باند مسن سارقان متمول منهدم شد

در بررسی‌های پلیس مشخص شد سارقان چهار نفر هستند و در چند شب گذشته، با پوشیدن سر و صورت خود وارد منزل چند شهروند شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم ارزشمند منزل کرده‌اند..

باند مسن سارقان متمول منهدم شد

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان در این‌باره اظهار کرد: در پی سرقت‌های به عنف و عادی که به دست چهار نفر از افراد سالخورده و دارای تمکن مالی انجام گرفته بود، طی اقدامات شبانه‌روزی این باند متلاشی شد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: سارقان به شش فقره از این سرقت‌ها اعتراف کردند و در ادامه اموال سرقتی، تعدادی سلاح و موتورسیکلت‌هایی که با آن اقدام به سرقت می‌کردند نیز کشف شد.

وی افزود : در این طرح ۲۰ فقره سرقت منزل به‌صورت عادی کشف شد و پلیس در ادامه راه، برخورد جدی با افرادی که امنیت شهروندان را به هم بزنند خواهد داشت چراکه خط قرمز پلیس، امنیت شهروندان است و زمانی که یک اتفاق در سطح استان رخ می‌دهد از فرمانده انتظامی تاسلسله مراتب مرتب رصد می‌کنند و نمی‌گذاریم به امنیت فراهم شده خدشه‌ای وارد شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان به همراه اعضای شورای تامین، ضمن بازدید از پلیس آگاهی این شهرستان از اقدامات این رده انتظامی در دستگیری سارقان به عنف منازل، تجلیل کرد.

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری سارقان زورگیر لوازم منزل و کشف تعدادی سلاح سرد از آنان در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبر نجفی بیان کرد : به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار نیروهای پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های پلیس مشخص شد سارقان چهار نفر هستند و در چند شب گذشته، با پوشیدن سر و صورت خود وارد منزل چند شهروند شده و با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم ارزشمند منزل کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این زمینه نیروهای پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و کار اطلاعاتی، سارقان را شناسایی و طی عملیاتی سه نفر از آن ها را دستگیر کردند که در بازرسی بدنی از سارقان تعدادی سلاح سرد که در سرقت از آن ها استفاده می کردند نیز کشف شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: این متهمان به پنج فقره سرقت به عنف از منازل در سطح شهرستان اعتراف کردند که تلاش پلیس برای دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41308

ارسال نظر