دستگیری شرور خطرناک فراری در مخفی‌گاه + جزئیات

ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان ساوه با اشراف کامل اطلاعاتی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی، سرانجام روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر کردند.

دستگیری شرور خطرناک فراری در مخفی‌گاه + جزئیات

با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ ساوه، عامل قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی با اعتراف به ۱۴ فقره سوابق شرارت در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی، فرمانده انتظامی ساوه اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر شرارت‌های یک شرور متواری، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: قتل فجیع مردی که زن جوان را آزار داد

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان ساوه با اشراف کامل اطلاعاتی، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با دستگاه قضایی، سرانجام روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه، در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساوه بیان کرد: حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، ایجاد رعب و وحشت و نیز درگیری‌های منجر به جرح شهروندان، از جمله شرارت‌های این شرور سابقه دار است که در دستگاه‌های قضائی و امنیتی به ثبت رسیده است.

سرهنگ عیسی آبادی در پایان با اشاره به معرفی این متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی، افزود: پلیس با تمام توان برای تأمین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش کرده و هرگز به افراد قانون شکن اجازه نخواهد داد تا با اقدامات غیر قانونی و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم را فراهم کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 41151

ارسال نظر