کشف جسد پاراگلایدر گم‌شده در جنگل

تعداد کل افراد حادثه‌دیده در این سه نفر بودند که دو نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطه امن انتقال داده شدند.

کشف جسد پاراگلایدر گم‌شده در جنگل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از پایان عملیات جستجو و نجات ورزشکاران پاراگلایدرسوار خبر داد.

قاسم غریب با اشاره به حادثه سقوط پاراگلایدر در محدوده جنگل درازنو در ۱۵ شهریورماه، اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه‌ این روز توسط اورژانس به ما اطلاع رسانی شد.

او با بیان اینکه برای پوشش این حادثه و کمک به جست و جو و نجات افراد سقوط کرده پنج پایگاه کردکوی، مرکز استان، بندرترکمن، بندرگز و علی آباد کتول با ۲۰ تیم عملیاتی وارد عملیات شدند، افزود: تعداد نیروهای به‌کارگیری‌شده در این عملیات ۶۶ نفر به همراه دو دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه کمکدار سبک، پنج دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودرو سواری و یک دستگاه خودرو کمکدار آنست بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از بهره مندی از هشت ست کوهستان، یک فروند هلی کوپتر با یک پرواز ۵ ساعته و یک قلاده سگ زنده یاب خبر داد و گفت: تعداد کل افراد حادثه‌دیده در این سه نفر بودند که دو نفر از حادثه‌دیدگان توسط تیم‌های جمعیت هلال احمر پیدا شده و پس از رهاسازی به منطه امن انتقال داده شدند.

غریب با تاکید بر اینکه نفر سوم پس از عملیات های مختلف دقایقی پیش توسط هلی شات و پاراموتور یکی از داوطلبان جمعیت هلال احمر پیدا شد، تاکید کرد: این فرد که فوت شده است، در حال انتقال به پایین دست توسط نیروهای امدادی است.

وی از همکاری و کمک دستگاه های همکار در عملیات از جمله مدیریت بحران، محیط زیست، منابع طبیعی، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی تقدیر کرد و گفت: فرد فوت‌شده در منطقه «قاطر بانی» بالای ذغال انبار پیدا شده است./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40895

ارسال نظر