انتقاد شدید فعالان رسانه ای از مدیریت دولت در راهپیمایی اربعین

بسیاری از فعالان رسانه‌ای نسبت به وضعیت زائران ایرانی در مرز عراق اینگونه واکنش نشان دادند

انتقاد شدید فعالان رسانه ای از مدیریت دولت در راهپیمایی اربعین

بسیاری از فعالان رسانه‌ای نسبت به وضعیت زائران ایرانی در مرز عراق اینگونه واکنش نشان دادند

محمد مالی فعال رسانه‌ای خوزستانی نوشت : شما در حد مدیریت یک اردوی مدرسه هم نبودید.ناجوانمردانه توپ را به زمین عراقی ها نیاندازید این وضعیت افتضاح محصول مدیریت فشل است که وضعیت هزاران زائر در گذرگاه های مرزی اسف بار است.

انتقاد از مدیریت دولت در راهپیمایی اربعین

محمد مهاجری روزنامه نگار نوشت :اجازه هست فعلا و تا اینجای کار، یک جایزه #زرشک طلایی تقدیم کنیم به #دولت_سیزدهم، #وزارت_کشور، #وزارت_راه و...  بخاطر سوءتدبیر در سفر مردم به عتبات و از بین بردن عزت زائران #اربعین؟

انتقاد از مدیریت دولت در راهپیمایی اربعین

جواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات نوشت :بنا نیست اگر مجریان امروز که منتقدین دیروز بودند و بی‌پروا هر مساله‌ای را اهرم حمله به دولت وقت می‌کردند، دلیلی باشد که آن رفتار اشتباه تکرار شود.به تمام تلاش‌گران خدمت به زوار اباعبدالله در هر مسئولیتی که هستند، خدا قوت می‌گویم. اینکه تشخیص داده شد که شرایط برای حضور زوار ایرانی به اندازه کافی مهیا نیست و زوار بازگشت داده شدند تا جان آنها در معرض خطر نباشد، قابل تقدیر است.هر چند از قبل این موضوعات از سمت برخی از برادران دلسوز عراقی هشدار داده شده بود و مورد توجه کافی قرار نگرفته بود، اما در هر حال تجربه‌ای گران‌سنگ بود برای سالهای آینده.

مریم دهقانی نوشت :شما رو به خدا دیگه نیایید!جمعیتی که حتی جای خواب نداره، کمبود آب باعث کمبود که هیچ، باعث بحران سرویس بهداشتی شده؛خاک، گرما و جمعیت گرمازده و سرگردان.

انتقاد از مدیریت دولت در راهپیمایی اربعین

 سجاد عابدی، فعال رسانه ای  نوشت:ظرفیت موکب‌های جاده نجف به کربلا تکمیل است و زائران مجبورند در هوای گرم عراق؛ به پیاده‌روی‌ها ادامه بدهند

یگانه خدامی روزنامه نگار نوشت :مرتب اعلام می‌شه امکانات در خاک عراق برای زائرین کمه. امروز گفتن حتی آب هم به اندازه کافی توی مسیر نیست.اگر از شرایط و توان عراق برای میزبانی اینهمه زائر مطمئن نبودین چرا اینقدر بلیت فروختین و اجازه سفر دادین؟

مسعود یارضوی نوشت :اینکه بلیط گران شد.اینکه 15 کیلومتر به مرز قفل است.اینکه زوّار در داخل ایران گرمازده شده اند.اینکه نتوانستید متوجه این حقیقت ساده باشید که #عراق و مرز عراق به لحاظ سیاسی و مدیریتی ظرفیت حجم عظیم زائر ایرانی را ندارد!تقصیر عراق نیست. تقصیر ناکارآمدی شماست...

روزبه علمداری نوست :«ایرانی اینقد ذلیل شده که بره توی آشغالا بخوابه؟» وقتی تبلیغ بی‌حساب برای ساختن «انبوه جمعیت» نسبت به کرامت تک‌تک انسان‌ها اولویت یافت، نتیجه همین می‌شود!

محمد صحفی: گام اول:بدون مطالعه و بررسی و با شور حسینی، جمعیت میلیونی را به هیجان و حرکت در میآورند و می‌کشانند بسوی مرزهای عراق. گام دوم:ناگهان یادشان می‌افتد که برای امنیت ‌و سلامت این جمعیت انبوه فکری نکرده‌اند. خدا قوت فرمانده !

محمد رضا مهاجری نوشت :رحمت خدا بر پیرمرد. فرموده بود که این‌ها عرضه اداره یک نانوایی را ندارند!

کاربری به نام سعید سجادی نوشت : شاید باورتون نشه ولی در حالی که رئیس ستاد #اربعین به دلیل کمبود وسایل نقلیه، ازدحام در راه‌های خروجی کشور و پایانه‌های مرزی، از زوار درخواست بازگشت به ایران رو میکنه، وزیر راه #دولت_انقلابی جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی در ضیافت شام کاری جمهوری آذربایجان به‌سر میبره!

حسین دلیریان روزنامه نگارنوشت :اینکه در گذشته کدام مسئولان در ایجاد زیرساخت برای #اربعین کوتاهی کردند، در جای خودش قابل بررسی است .اما، من که شب گذشته وضعیت وحشتناک مرز مهران و عدم آمادگی ورودی‌های مرز عراق را دیدم، حقیقتا آماده اعلام خبر حادثه‌ای بمراتب بدتر از "منا" بودم!خدا رحم کرد که حادثه‌ای بدی رخ نداد

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40565

ارسال نظر