تکلیف خدمت معلمان در آستانه بازنشستگی مشخص شد

فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی به جمع معلمان افزوده خواهند شد و بخشی از نیاز را از طریق حق‌التدریس همکاران جبران می‌کنیم.

تکلیف خدمت معلمان در آستانه بازنشستگی مشخص شد

علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در مانور بازگشایی مدارس تهران که در دبستان شاهد تقواپیشگان در منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه هرسال پروژه بزرگ بازگشایی مدارس را اجرا می‌کنیم که کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است اظهار کرد: این ابر پروژه در تهران از اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و از روسای مناطق خواستیم طوری امور را پیگیری کنند که تا ۱۵ شهریور دیگر کاری روی زمین نمانده باشد. 

وی افزود: ستاد پروژه مهر با مدیریت معاونت متوسطه در قالب کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و تمهید مقدمات انجام شد. ناظرانی داشتیم که به مدارس سرکشی کردند. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه امروز مدیران، مدارس را برای آغاز سال تحصیلی آماده کردند و اگر اشکالات و اموری باقی مانده باشد در مدت باقی مانده تا مهرماه برطرف خواهد شد گفت: در زمینه تامین نیروی انسانی با همکاران صحبت کردیم و بسیاری آنها با رغبت و تعهدی که به دانش آموزان و نظام تعلیم و تربیت داشتند، استمرار خدمت خواهند داد. 

وی ادامه داد: فارغ التحصیلانی از دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نیز به جمع معلمان افزوده خواهند شد و بخشی از نیاز را از طریق حق التدریس همکاران جبران می‌کنیم. 

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین ضمن اعلام این خبر که ۱۴ میلیارد تومان تامین اعتبار و ابلاغ شد که به زودی به حساب مدارس خواهد نشست تا بتوانند برخی نیازهای مدرسه را مرتفع کنند گفت: در قالب کارگروه نظارت و ارزیابی، ارزیابی و رصد میدانی از مناطق و مدارس مدنظر بود. در ۱۵ روز باقی مانده این روند ادامه خواهد داشت. 

کریمیان افزود: شورای آموزش و پرورش تهران نیز ۱۰ مصوبه جدید برای آغاز سال تحصیلی داشت و امید است دوباره شور و نشاط به مدارس بازگردد. 

ضیاپور، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران با بیان اینکه ساماندهی مدارس را از اسفند ۱۴۰۰ کلید زدیم گفت: همه همکارانم در تلاش بودند سال تحصیلی را با قوت آغاز کنیم. آموزش کاملا حضوری است. 

وی افزود: با مشکلاتی به ویژه در میان کلاس سومی‌ها به علت عدم حضور دو سال اول تحصیل در مدرسه روبه‌رو بودیم که همایش ها و آموزش‌هایی برای کاهش اضطراب و آمادگی حضور آنها در مدرسه برگزار شد. ثبت نام ها نیز در سامانه انجام و آماده حضور پرمهر دانش آموزان در ابتدای مهرماه هستیم./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 40288

ارسال نظر