سوء‌قصد به رئیس‌ پلیس تهران + جزئیات

در همان شب سارقان دیگر من را در منطقه شهادت شهید امیر کیوان‌لو هدف تیراندازی قرار دادند، قاتل باید به مجازات سختی توسط مسئولانی که تصمیم گیرنده هستند، برسد.

سوء‌قصد به رئیس‌ پلیس تهران + جزئیات

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از روزی که لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند.

سردار حسین رحیمی، در مراسم تشییع پیکر شهید امیر کیوان‌لو با بیان اینکه نیروی انتظامی از روزهای ابتدایی انقلاب برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره برای دستاوردهای این انقلاب تلاش کرده است گفت: انقلاب شهدای فراوانی را تقدیم کرده است و اولین شهدایی که برای این انقلاب و آرمان برای انقلاب تقدیم شد، شهیدانی بود که متعلق به این نیروی عظیم لشگری کشور بود و امروز آخرین شهیدی که تقدیم شد، امیر کیوان‌لو است.

بیشتر بخوانید: مامور پلیس در تهران به شهادت رسید + عکس

وی ادامه داد: حدود ساعت ۵ صبح روز گذشته بود که تیم‌های مختلف گشت در حوزه استحفاظی خود حاضر بودند که متوجه حضور سارقان حرفه‌ای و تعرض به زن جوانی در یک خانه شدند که در این میان تیم شهید کیوان‌لو به خانه مورد نظر مراجعه کردند.

رحیمی با بیان اینکه مأموران پلیس در گام نخست یکی از سارقان را دستگیر کردند گفت: در ادامه شهید کیوانلو به خانه زن جوان مراجعه می‌کند که توسط یک سارق هدف ضربه چاقو از ناحیه قفسه سینه قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: امیر کیوان‌لو به دلیل اینکه می‌توانست از کمر به پایین به قاتلی که به ناموس مردم تعرض کرده شلیک کند اما این کار را نکرد و همین موضوع پهلوانی وی را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امیر کیوان‌لو فردی فداکار و پهلوان بود گفت: این شهید بزرگوار نیز برای برقراری امنیت و دفاع از ناموس مردم جانش را فدا کرد.

رحیمی ادامه داد: پهلوان‌ترین قهرمان‌ترین مأمور نیروی انتظامی برای آرامش و امنیت مردم و دفاع از نوامیس مردم تقدیم شد و در همان شب سارقان دیگر من را در منطقه شهادت شهید امیر کیوان‌لو هدف تیراندازی قرار دادند، قاتل باید به مجازات سختی توسط مسئولانی که تصمیم گیرنده هستند، برسد.

رحیمی گفت: رئیس پلیس تهران بزرگ ضمن عرض تسلیت به رهبر انقلاب گفت: ایشان می‌دانند فرزندان و سربازانشان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خودگذشتگی و ایثارگری می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید امیر کیوان‌لو دومین شهیدی است که امسال در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ فدا شده است گفت: شهید امیر کیوان‌لو به شهدایی پیوست که چشم و چراغ این ملت هستند شهید کیوان‌لو جان خودش را برای امنیت مردم که نیاز یک جامعه است تقدیم کرد.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و پهلوان به تبهکاران بخصوص سارقانی که نوامیس مردم را هدف تعرض قرار می‌دهند هشدار می‌دهیم که با قاطعیت جلوی آنها ایستاده‌ایم و با قاطعیت این مسیر ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: از روزی که این لباس نظامی مقدس را بر تن کردیم اجازه نخواهیم داد مردم دچار چالش شوند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39674

ارسال نظر