تکلیف رتبه‌بندی فرهنگیانی که مدرکی بارگذاری نکنند چه می‌شود؟

یوسف نوری در پاسخ به این سوال که تکلیف رتبه‌بندی فرهنگیانی که مدرکی بارگذاری نکنند چه می‌شود؟ گفت: اگر اصلا نمی‌خواهند مدرکی بارگذاری کنند، خب طبیعی است که رتبه‌بندی شامل حالشان نشود. ما از کجا رتبه آنها را تعیین کنیم؟

تکلیف رتبه‌بندی فرهنگیانی که مدرکی بارگذاری نکنند چه می‌شود؟

نوری ضمن اعلام این خبر که تا کنون نزدیک به ۶۰ درصد فرهنگیان بارگذاری مدارکشان را انجام داده‌اند که آمار خوبی هم هست، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا فایل صوتی پخش شده منتسب به مدیرکل امور اداری شما درباره عدم رتبه‌بندی معلمانی که بارگذاری مدارک را انجام نمی‌دهند، اظهار کرد: ما خواستیم مهلتی به همکاران بدهند؛ اگر اصلا نمی‌خواهند مدرکی بارگذاری کنند، خب طبیعی است که رتبه‌بندی شامل حالشان نشود. ما از کجا رتبه آنها را تعیین کنیم؟ البته روی این موضوع در هیئت ممیزه تصمیم می‌گیریم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: ممکن است فردی مدارک بارگذاری نکرده باشد، اما بر اساس همان مدارکی که از وی در دست داریم و موجود است برایش راسا رتبه صادر می‌کنیم که البته این پیشنهاد را می‌دهم و باید بررسی شود تا در هیئت ممیزه روی آن رای بدهند که اگر هرکسی به هردلیلی مدرکی بارگذاری نکرد ما رتبه‌اش را براساس مدارکی که خودمان داریم انجام دهیم.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39660

ارسال نظر