همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

یک عضو خانه کارگر از تحقق همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از همه راه‌های قانونی پیگیری خبر داد.

همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان به کجا رسید؟

حسن صادقی (مسئول امور شهرستان‌های خانه کارگر سراسر کشور) در جمع اعضای هیات اجرای خانه کارگر و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان خرم دره اظهار داشت: به شدت دنبال همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به عنوان یک حقو مطالبه قانونی هستیم و برای تحقق آن از همه راه‌های قانونی پیگیری خواهیم کرد.

او با بیان اینکه بازنشستگان از معطلی طولانی در تصویب لایحه‌ی دائمی شدن همسان‌سازی انتقاد دارند، گفت: مدتی است که قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از دستورکار مجلس شورای اسلامی خارج شده است. در این میان، وضعیت بازنشستگان به‌دلیل شرایط جامعه و عدم افزایش حقوق متناسب با تورم جامعه، موجب نارضایتی این پیشکسوتان و زحمتکشان شده است.

او با بیان اینکه از نمایندگان مجلس انتظار داریم به معیشت گروه‌های فرودست از جمله مستمری‌بگیران کم درآمد توجه کنند، در ادامه از دبیران اجرایی خانه‌های کارگر و کانون‌های بازنشستگی خواست از طریق نمایندگان مجلس حوزه‌های خود موضوع همسان‌سازی حقوق را پیگیری کنند.

صادقی در پایان از اقدامات درخور تحسین کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهرستان خرم دره بخاطر پیگیری مسائل در مانی ورفاهی بازنشستگان تقدیر وتشکر کرد.

در ادامه این مراسم، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی خرم آباد با ایراد سخنرانی به تشریح فعالیتهای کانون پرداخت و خواستار حمایت تشکل‌های کارگری از این قشر زحمتکش و فرهیخته شد./ ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3962

  • عبداله

    بازنشستگان را با اجرانکردن همسانسازی مسخره نکنید خلاصه بازنشستگان به دنبال یک راه حل هستند

ارسال نظر