جزئیات تازه از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت | سرنوشت خانواده‌های کارگری، امروز دست مجلس است!

سرنوشت خانواده‌های کارگری، امروز در دست مجلس است و مجلس بایستی با قاطعیت، یک پایان خوش برای این ماجرای طولانی (ساماندهی استخدام کارکنان دولت) بسازد.

جزئیات تازه از طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت |  سرنوشت خانواده‌های کارگری، امروز دست مجلس است!

تا امروز کارگران مشمول طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت با رایزنی با مجلس و مطالبه‌گری از طریق پویش سراسری، کار را دنبال کرده‌اند اما دو سال گذشته و هیچ اتفاقی نیفتاده است. 

رامین اناری، نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور که پیگیر مساله در مجلس است و از طریق ارتباط با نمایندگان موضوع را دنبال می‌کند؛ می‌گوید: طبق اطلاعات ما از منابع موثق، طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس آماده است و هیچ مشکلی هم ندارد اما برخی مدیران در سازمان امور استخدامی، با نمایندگان مجلس مخالفت می‌ورزند؛ این مدیران می‌گویند اگر مجلس این کار را خودش انجام دهد و طرح را مصوب کند، ایرادات اصل ۷۵ قانون اساسی را به آن وارد می‌کنند و از شورای نگهبان خواستار بازگشت آن می‌شوند.

بیشتر بخوانید: آخرین خبر از طرح ساماندهی نیروهای شرکتی

متن کامل خبر را اینجا بخوانید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39474

  • حسین

    با سپاس ودرود فراوان خدمت آقای اناری تمام نمایندگان دلسوز خانه ملت که به فکر کارگران زحمتکش هستند اینشاا که از دست این پیمانکاران زالو صفت که خون کارگران را میمکند راحت شویم البته اگر مدیران امور استخدامی دستشان را از جیب پیمانکاران در بیاورند

ارسال نظر