مامور جعلی اطلاعات دستگیر شد

با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و ماموران با حکم قضایی به محل اعزام و با همکاری پلیس آگاهی استان فارس در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به بندرعباس انتقال دادند.

مامور جعلی اطلاعات دستگیر شد

با تیز هوشی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان کلاهبردار حرفه‌ای مامورنما در شهرستان شیراز شناسایی و دستگیر شد.

سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با جعل عنوان مامور اطلاعات و ادعای نفوذ در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای ترخیص و واگذاری خودرو‌های خارجی با قیمت پایین و کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از وی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار جعفری گفت: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که متهم با انتشار عکس خودرو‌های خارجی با ارزش بالا در وضعیت واتساپ خود و ملاقات با مالباختگان، خودش را مامور اطلاعات و مدیر خیریه در یکی از استان‌های همجوار معرفی و با انتشار تصاویری از خودش در کنار فرماندهان نظامی و انتظامی، پس از جلب اعتماد شهروندان مدعی دریافت خودرو‌ها با قیمت کمتر از بازار از طریق امتیاز خیریه اش و برای کمک به ایتام از طریق نفوذی که در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دارد، اقدام به کلاهبرداری کرده و سپس متواری شده است.

او گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای متهم در شهرستان شیراز شناسایی و ماموران با حکم قضایی به محل اعزام و با همکاری پلیس آگاهی استان فارس در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و به بندرعباس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: متهم به جرم خود اعتراف کرد و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38895

ارسال نظر