اقدام شرم‌آور پسر نوجوان علیه پدرش لورفت

پسر نوجوان با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی طی ۴ مرحله تراکنش به منظور خرید بازی آنلاین اعلام داشت.

اقدام شرم‌آور پسر نوجوان علیه پدرش لورفت

رئیس پلیس فتا مازندران از دستگیری پسر نوجوانی که از حساب پدرش ۳۲۰ میلیون ریال برای بازی آنلاین برداشت کرده بود، خبر داد.

سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان و اظهار وی مبنی براینکه از حساب او توسط فرد ناشناس بصورت اینترنتی در حدود ۳۲۰ میلیون ریال به سرقت رفته است، پرونده اولیه در این پلیس تشکیل و پیگیری تخصصی آن در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

او افزود:با تحقیقات و بررسی‌های تکمیلی، مشخص شد که وجوه برداشت شده از حساب جهت خرید امتیازات خاص برای رفتن به مراحل بعدی و ارتقاء یک بازی آنلاین، هزینه و توسط پسر شاکی انجام پذیرفته که دسترسی به مشخصات کامل حساب بانکی بخصوص رمز‌های شخصی آن داشته است.

سرهنگ خورشاد گفت: متهم جوان پس از حاضر شدن در پلیس فتا در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی و با سخنان گمراه کننده قصد فریب پلیس را داشت که با هوشیاری کارشناسان و روبه‌رو شد با ادله دیجیتال انکارناپذیر جمع‌آوری شده لب به سخن گشود؛ با اطلاع از شناسه‌های کارت بانکی پدرش و دسترسی به گوشی موبایل وی طی ۴ مرحله تراکنش به منظور خرید بازی آنلاین اعلام داشت.

او افزود: برای اینکه فرزندان بویژه جوانان و نوجوانان در فضای مجازی کمتر آسیب ببینند، لازم است والدین بر فعالیت‌های سایبری فرزندان و همچنین بازی‌های رایانه‌ای که انجام می‌دهند توجه و نظارت کافی داشته باشند، به عموم شهروندان نیز توصیه می‌شود در صورت مشاهده موارد مشابه و ‌مجرمانه از طریق سایت پلیس فتا به آدرس ‌www.cyberpolice.ir‌ و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38720

ارسال نظر