راز جوان گمشده در تاریکی جنگل برملا شد

سرانجام با تلاش مشترک تمامی نیرو‌های جستجوگر و عزم جدی مأموران، جوان ۱۸ ساله در فاصله ۱۰ کیلومتری جنگل، در حالی که بدلیل تاریک بودن هوا و سقوط از ارتفاع از ناحیه پا و لگن دچار جراحت شده بود نجات پیدا کرد.

راز جوان گمشده در تاریکی جنگل برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از نجات جان جوان گمشده ۱۸ ساله در جنگل‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مصطفی اکبرنژاد فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: با اعلام مفقودی پسر ۱۸ ساله روز گذشته در محدوده جنگل‌های مکارود شهرستان کلاردشت، بلافاصله اقدامات پلیسی برای پیدا کردن این پسر، در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات میدانی مأموران از وابستگان پسر مفقودی، مشخص شد، وی به جهت تفریح به همراه دوستان خود به جنگل رفته که بخاطر عدم آشنایی به مسیر، در جنگل گم شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت گفت: با توجه به حساسیت موضوع به تمامی یگان‌های انتظامی پلیس اطلاع رسانی شد و ماموران انتظامی، هلال احمر، بسیج و دیگر نیرو‌های محلی برای یافتن او به جستجو در محدوده جغرافیایی جنگل‌های اطراف پرداختند.

او افزود: سرانجام با تلاش مشترک تمامی نیرو‌های جستجوگر و عزم جدی مأموران، جوان ۱۸ ساله در فاصله ۱۰ کیلومتری جنگل، در حالی که بدلیل تاریک بودن هوا و سقوط از ارتفاع از ناحیه پا و لگن دچار جراحت شده بود نجات پیدا کرد.

سرهنگ اکبرنژاد با بیان اینکه والدین پسر جوان که از پیدا شدن فرزندشان بسیار خوشحال و خرسند شده بودند با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کلاردشت از عملکرد خداپسندانه مأموران تشکر و مراتب رضایت خود را از پلیس اعلام کردند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38719

ارسال نظر