هشدار! مراقب کلاهبرداران اربعین باشید

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد کلاهبرداران با درج مبالغ ناچیزی کاربران را فریب داده و اقدام به اخذ وجه از آنان می‌کنند، در حالی که از ارائه خدمات خبری نیست.

هشدار! مراقب کلاهبرداران اربعین باشید

رئیس پلیس فتای استان اصفهان در خصوص تبلیغ تورهای زیارتی، سیاحتی، پیش فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به صورت کذب در سایت‌های واسطه گر که با هدف کلاهبرداری از شهروندان انجام می‌شوند، هشدار داد.

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی پلیس گفت: اخیراً شکایت‌هایی از سوی شهروندان روبرو بودیم که از آنان در غالب تبلیغ تورهای زیارتی، سیاحتی، پیش فروش بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس در سایت‌های واسطه گر کلاهبرداری صورت گرفته بود.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد کلاهبرداران با درج مبالغ ناچیزی کاربران را فریب داده و اقدام به اخذ وجه از آنان می‌کنند، در حالی که از ارائه خدمات خبری نیست.

وی با بیان اینکه درخواست خدمات از چنین کانال‌هایی، فاقد امنیت بوده و هیچ تضمینی ندارد گفت: در صورتی که تبلیغات مذکور شما را به سایتی هدایت کردند، آن سایت باید تمامی موارد مربوط به فروشگاه‌های معتبر اینترنتی را رعایت کرده باشد.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان در خاتمه در خصوص خرید تورهای زیارتی یا پیش خرید بلیط از طریق سایت‌های واسطه گر به شهروندان هشدار داد و تاکید کرد: شهروندان برای خریدهای اینترنتی خود حتماً به سایت‌های معتبر شرکت‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان هنگام خرید از سایت‌های واسطه گر باید پس از رؤیت کالا یا خدمات و احراز هویت هر یک از طرفین معامله، هرگونه تبادل وجهی را به صورت رو در رو و پس از اتمام کار یا خدمات انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38699

ارسال نظر