مخفیگاه شکارچی بی‌رحم دختربچه‌ها در شهرری بود + جزئیات

در گام بعدی از تحقیقات پلیسی با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر ری، او در مخفیگاهش با هماهنگی‌های قضایی دستگیر و به کلانتری امین آباد انتقال یافت.

مخفیگاه شکارچی بی‌رحم دختربچه‌ها در شهرری بود + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سریع سارق گوشواره دختربچه‌ای در این شهرستان و کشف ۲ فقره سرقت مشابه دیگر خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: ۱۷ تیر امسال سرقت گوشواره دختربچه‌ای در پارکینگ ساختمانی توسط مرد جوانی در محله امین آباد، درحالی که دختر بچه در جلوی ساختمان ایستاده بود به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام و به دنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی موضوع بلافاصله توسط عوامل کلانتری این محل پیگیری شد.

وی افزود: در همین راستا ماموران کلانتری یاد شده با بررسی و تحقیق به عمل آمده و همکاری اهالی محل، تصاویر مختلفی از فرد سارق به دست آوردند و تصاویر به دست آمد در اختیار گشت‌های انتظامی کلانتری‌های این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت که وقوع ۲ فقره سرقت مشابه دیگر در محدوده امین آباد و شهر ری گزارش که با تجمیع پرونده‌های مشابه، هویت متهم شناسایی و رد پای یکی از متهمان سابقه دار در این سرقت‌ها به دست آمد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی با شناسایی مخفیگاه متهم در شهر ری، وی در مخفیگاهش با هماهنگی‌های قضائی دستگیر و به کلانتری امین آباد انتقال یافت.

سرهنگ جلیلیان افزود: متهم ۲۸ سال در پی جوئی‌های انتظامی به جرایم ارتکابی اعتراف و اظهار داشت گوشواره‌های سرقتی را به مالخران فروخته است.

فرمانده انتظامی شهر ری با تاکید براینکه والدین کودکان خود را به زیورآلات آراسته نکنند، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲ زورگیر مسافرنما در شهر ری

سرهنگ جلیلیان افزود: راننده یک دستگاه خودروی تاکسی سمند در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از به سرقت رفتن اموال با ارزشش از سوی ۲ جوان زورگیر خبر داد و تیمی از ماموران کلانتری امین آباد برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل اطلاع پیدا کردند که راننده تاکسی، ۲ مرد جوان را به عنوان مسافر سوار بر خودرو اش کرده و در مسیر آن‌ها با تهدید سلاح سرد، راننده را مجبور کردند در مکانی خلوت خودرو را متوقف و با زورگیری تلفن همراه، وجوه نقد و گردنبند طلای وی زورگیری و به سرعت از خودرو پیاده و گریخته اند.

این مقام پلیسی ادامه داد: مشخصات ظاهری متهمان اخذ و در تحقیقات میدانی و محلی تصاویری از متهمان به دست آمد که با تطبیق این تصاویر با چهره مجرمان حرفه‌ای در نهایت هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان کرد: متهمان با هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهشان در عملیات‌های مستقل دستگیر و با انتقال به کلانتری به زورگیری از راننده تاکسی اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شدند، اضافه کرد: تحقیقات تکمیلی و کشف جرائم احتمالی کماکان ادامه دارد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38592

ارسال نظر