ماجرای ضرب‌و‌شتم همسر شهید در شیراز چه بود؟

دستگیری عاملان ضرب‌و‌شتم و هتاکی به همسر شهید در دستورکار پلیس قرار گرفت.

ماجرای ضرب‌و‌شتم همسر شهید در شیراز چه بود؟

عصر یکشنبه ششم شهریورماه جاری دو زن بدحجاب در پاساژ مصطفوی شیراز به دختر و همسر شهید منصور خادم صادق به دلیل انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر هتاکی و این خانواده شهید را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

در پی این ماجرا شورای تامین شهرستان شیراز امروز دوشنبه هفتم شهریور تشکیل جلسه داد و پاساژ مصطفوی شیراز به دلیل عدم رعایت اصول امنیتی و نصب دوربین مداربسته و همچنین عدم رعایت اصول اسلامی از سوی عده‌ای تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

فرمانده انتظامی استان سردار رهام بخش حبیبی با ابراز تاسف نسبت به ضرب و شتم دو خانم محجبه که روز گذشته در یکی از مراکز خرید شهر شیراز رخ داده است، اظهار داشت: قطعا با عوامل این حادثه برخورد قضایی لازم صورت خواهد گرفت.

او با اشاره به اینکه این دو بانوی محجبه از خانواده معظم شهدا بودند، گفت: بدنبال اعلام این موضوع به پلیس، بلافاصله همکاران بنده در محل حاضر شدند و مشخص گردید فردی که این هتک حرمت و هنجار شکنی را انجام داده بلافاصله از آنجا متواری شده است.

سردار حبیبی با بیان اینکه شناسایی و دستگیری عامل یا عاملین ضرب و شتم و هتاکی  در دستور ویژه پلیس فارس قرار دارد، اظهار کرد: با بر‌هم زنندگان نظم و امنیت جامعه و هتاکان برابر قانون برخورد خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

دستگیری دو خواهر ضارب خانواده شهید در شیراز

فرماندار شهرستان شیراز گفت: دو زن هتاک و ضارب خانواده شهید منصور خادم صادق لحظاتی پیش در شهرک گلستان شیراز دستگیر شدند.

لطف الله شیبانی گفت: لحظاتی پیش دو زن هتاک و ضارب همسر و دختر شهید منصور خادم صادق در شهرک گلستان شیراز توسط ماموران انتظامی دستگیر شدند.

شیبانی ادامه داد: این دو زن که عصر روز گذشته -ششم شهریور ۱۴۰۱ -دختر و همسر شهید منصور خادم صادق را به دلیل تذکر لسانی رعایت حجاب و امر به معروف و نهی از منکر مورد هتاکی و ضرب و شتم قرار داده بودند، خواهر هستند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38412

  • شیدا

    ضرب وشتم کلا اشتباه تاسه باربایدهشداردادبعدباحکم دستور بازداشت کردولی اگر اون دوفردخانواده شهید اون دوتاخواهررومیزدن ایا کسی اهمییت میداد

  • بی نام

    بابا چکار مردم دارین هر کی یه سلیقه ای داره برا پوشیدن لباس یعنی تمام مشکلات این کشور بخاطر بد لباسی مردم نه عزیزمن برو جلو اونی میلیارد میلیارد حق مردم رو داره می دزده بگیر

  • ناشناس

    سلام وقتی مسئولین ما بی عرضه شدن و با یک مشت اشغال و فاسد برخورد نمیکنند این حوادث پیش میاید لذا باید دادستانی با این افراد در همان مکان برخورد گردد

ارسال نظر