راز دختر گمشده در بیابان برملا شد

بعد از تماس با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک دختر نوجوان ۱۵ ساله که با خانواده به شهرستان نطنز آمده و در شهر طرق رود گمشده است، بلافاصله تحقیقات و جستجوی پلیس آغاز شد.

راز دختر گمشده در بیابان برملا شد

با تلاش ماموران پلیس، دختر نوجوان گمشده در شهر طرق رود پیدا شد.

مهدی کریمی، فرمانده انتظامی شهرستان نطنز اعلام کرد: دختر نوجوان ۱۵ ساله که مسافر شهر طرق رود بود و مفقود شده بود، سرانجام با تلاش ماموران انتظامی پیدا شد.

بیشتر بخوانید: ماجرای اسیدپاشی مرگبار بر روی دختر مورد علاقه

او افزود: بعد از تماس با پلیس ۱۱۰ مبنی بر اینکه یک دختر نوجوان ۱۵ ساله که با خانواده به شهرستان نطنز آمده و در شهر طرق رود گمشده است، بلافاصله تحقیقات و جستجوی پلیس آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز گفت: بعد از بررسی‌های فراوان پلیس مشخص شد به دلیل تاریکی هوا و نابلد بودن منطقه و نداشتن وسایل ارتباطی، این دختر گمشده است و نیاز به جستجوی وسیع برای یافتن این فرد وجود دارد.

او تصریح کرد: بلافاصله با تشکیل تیم‌های جستجو و با همکاری کلانتری طرق رود، اواخر شب گذشته این دختر نوجوان در بیابان‌های اطراف شهر طرق رود پیدا شد و به آغوش خانواده بازگشت.

کریمی خاطرنشان کرد: از مسافران و گردشگران می‌خواهیم با توجه به اینکه شناختی به این منطقه ندارند، حتماً از نقشه‌های گردشگری استفاده کنند و مراقب فرزندان خود باشند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38368

ارسال نظر