برخورد زشت دانش آموزان با معلم سرکلاس! + واکنش معلمِ کلیپ جنجالی

تصاویری از درگیری معلم با دانش آموزان حین تدریس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود

 برخورد زشت دانش آموزان با معلم  سرکلاس! + واکنش معلمِ کلیپ جنجالی

تصاویری از درگیری معلم با دانش آموزان حین تدریس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در اتفاقی عجیب این بار معلم در حال کتک خوردن از دانش آموزان خود که مشخص نیست این ضرب و شتم جدی بوده یا شوخی است!

گفته شده این اتفاق در شهرستان گچساران رخ داده است

واکنش معلمِ کلیپ جنجالی به انتشار ویدیوی خشونت دانش‌آموزان علیه او

واکنش معلمِ کلیپ جنجالی به انتشار ویدیوی خشونت دانش‌آموزان علیه او

"هر ویدیویی که می‌خواهیم در فضای مجازی منتشر کنیم اول خدا را درنظر داشته باشیم."

 انتشار ویدیو اذیت یک معلم در فضای مجازی  سبب واکنش‌های زیادی شد که تداعی کننده خشونت علیه معلمان بود. بلافاصله بعد از آن محمدحسین کفراشی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد این اتفاق برای ۵ سال قبل است.

حالا بعد از گذشت چند روز از انتشار این ویدیو معلمی که توسط دانش‌آموزانش مورد حمله قرار گرفته بود از اصل ماجرا و عواقب انتشار این کلیپ می‌گوید. آقای محمدی که فارغ‌التحصیل دانشگاه شهید بهشتی تهران است به رسانه‌ها گفت: «این ویدیو برای ۵ سال قبل است. من در طول سابقه‌ ۲۷ ساله خود چنین اتفاقی ندیده بودم، این اتفاق به شیطنت بچه‌ها برمی‌گشت، بین خودشان این برنامه‌ریزی را کرده بودند این کار را انجام دهند. وقتی وارد کلاس شدم و این اتفاق افتاد ناگهان شکه شدم و انتظار چنین چیزی نداشتم.»

او درباره پیگیری‌ها قانونی اتفاقی که رخ داد گفت: «بنابر این‌که می‌دانم یکی از ارزش‌های انسانی گذشت است، تصمیم گرفتم از کار دانش‌آموزان گذشت کنم، این اقدام دو دلیل داشت، دلیل اول بخاطر خانواده‌ام بود چون من آن اتفاق را به خانواده‌ام نگفتم چراکه نمی‌خواستم احساسات آن‌ها جریحه‌دار شود. خانواده من تا این لحظه که ویدیو درفضای مجازی پخش شد خبر نداشتند. دلیل دوم برای خود دانش‌آموزان بود چراکه دیدم دور از اخلاق است با شکایت من بای دانش‌آموزان سوء سابقه درست شود. مثل فرزندانم با آن‌ها رفتار کردم.»

محمدی درباره انتشار این ویدیو در فضای مجازی گفت: «من نزدیک به یکسالی می‌شود که بازنشست شده‌ام، منتها بعد از انتشار ویدیو خانواده‌ام خیلی تحت تاثیر آن قرار گرفتند و سبب ناراحتی من هم شد. شغل ما شغل انبیا است، کسی که معلم می‌شود عاشق این شغل است، من روز اولی که معلم شدم هیچ‌وقت انتظار چنین برخورد و انتشار گسترده ویدیو آن را که نداشتم اما پیش آمد، کسی که این تصاویر را منتشر کرد حتما خودش پشیمان است. هر ویدیویی که می‌خواهیم در فضای مجازی منتشر کنیم اول خدا را درنظر داشته باشیم.»

منبع: برترین ها

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3584

ارسال نظر