آخرین وضعیت عملیات نجات 2 جوان مفقودشده اصفهانی

عملیات نجات و جستجوی ۲ جوان در آبملخ ادامه دارد.

آخرین وضعیت عملیات نجات 2 جوان مفقودشده اصفهانی

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان گفت: عملیات جستجوی دو جوان اصفهانی همچنان ادامه دارد و برای ادامه جستجو از نیروهای امداد یاسوج کمک گرفته‌ایم.

داریوش کریمی در خصوص آخرین وضعیت عملیات جستجو در منطقه آبملخ برای پیدا کردن دوجوان مفقود شده اصفهانی اظهار داشت: در این راستا باید توجه داشت که نیروهای امداد و نجات از ۲۷ مرداد ماه تاکنون عملیات جستجو را در دستور کار دارند.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاع رسانی اهالی منطقه یکی از این جوانان در رودخانه مشاهده شده است، ابراز داشت: باید توجه داشت که این رودخانه دارای شتاب فراوان و آب گل آلود است و اگر غواصان هم وارد رودخانه شوند امکان جستجو را ندارند.

معاون عملیات امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه هفت کیلومتر از رودخانه در محدوده استان اصفهان است، افزود: نیروهای امداد محورهای قابل جستجو را رصد کرده اما اثری از این دوجوان نیافته‌اند.

وی اضافه کرد: در هر دوطرف رودخانه نیروی امدادی مستقر شده تا در صورت مشاهده جسد اقدامات لازم را انجام دهند.

کریمی با بیان اینکه از روز گذشته نیز نیروهای امداد و نجات هلال احمر یاسوج را در منطقه سی سخت به همکاری فراخوانده‌ایم، افزود: پیش بینی ما این است که اگر اجساد در محور رودخانه باشند تا سد کارون هم رفته باشند.

وی اضافه کرد: قبلاً نیز حوادث مشابه را داشته‌ایم که متأسفانه جسد افراد پیدا نشده است و از این رو از همه گردشگران این منطقه درخواست داریم نسبت به رعایت نکات ایمنی و حفظ جان خود تلاش کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37252

ارسال نظر