2 بازیکن تیم ملی نقره‌داغ شدند

«شاهین مهردلان» که از ماده ممنوعه اُکساندرولون استفاده نموده به مدت هفت سال و «ابراهیم قجر»، به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت هشت سال از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم خواهند بود.

2 بازیکن تیم ملی نقره‌داغ شدند

 شورای صدور رای ایران نادو دو ورزشکار رشته های دوومیدانی و کوراش را به ترتیب ۷ و ۸ سال از کلیه فعالیت های ورزشی محروم کرد.

طبق حکم شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، «شاهین مهردلان» ملی پوش پرتاب وزنه رشته ورزشی دوومیدانی که از ماده ممنوعه اُکساندرولون استفاده نموده به مدت هفت سال از تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۱ تا ۱۴۰۸/۰۴/۲۰ و «ابراهیم قجر» ملی پوش رشته کوراش، به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت هشت سال از تاریخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ تا ۱۴۰۹/۰۳/۰۷ از فعالیت در تمامی حوزه های ورزش محروم خواهند بود.

دلیل صدور احکام سنگین برای این دو ورزشکار مطابق بند ۱-۹-۱۰ مجموعه قوانین ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران که در خصوص دومین یا سومین تخلف از قوانین مبارزه با دوپینگ است و با عنایت به اینکه شاهین مهردلان در سال ۲۰۱۴ به مدت دوسال و ابراهیم قجر در سال ۲۰۱۵ به مدت چهار سال محرومیت ناشی از دوپینگ داشته اند و هر دو مرتکب تخلف دوم دوران ورزشی خود شده اند، صادر شده است./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37134

ارسال نظر