گروگانگیری هولناک در بلوچستان | گروگان‌ها پس از 19 روز آزاد شدند

جان دو گروگان پس از ۱۹ روز اسارت نجات یافت.

گروگانگیری هولناک در بلوچستان | گروگان‌ها پس از 19 روز آزاد شدند

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از رهایی ۳ گروگان در منطقه بلوچستان در دو عملیات با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سردار احمد طاهری  اظهار داشت: اول تیرماه امسال برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آدم‌ربایی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله اکیپی مجرب از گاراگاهان پلیس آگاهی به محل اعزام شدند که در بررسی اولیه مشخص شد یک دستگاه خودرو پژو پارس با چند سرنشین به صورت مسلحانه جوانی ۲۶ ساله را با تهدید سلاح ربوده‌اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با انجام اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود سه نفر از همدستان عامل اصلی آدم‌ربایی را در یکی از استان‌های شمالی شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند که از محل اختفاء آن‌ها یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: سرانجام با تلاش و پیگیری مجدانه پلیس متهم اصلی پرونده عرصه را برخود تنگ دیده و پس از ۵۰ روز به رهاسازی جوان در حوالی یکی از شهرستان‌های استان اقدام کرده و از محل متواری شده و تحقیقات برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده همچنان ادامه دارد.

طاهری در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: سوم مردادماه امسال در پی گزارش یک فقره سرقت مسلحانه کامیون باری و گروگانگیری راننده و کمک راننده در یکی از محلات شهرستان دلگان، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان وارد عمل شدند و برای حفظ جان گروگان‌ها تحقیقات گسترده‌ای را در راستای شناسایی محل نگهداری و دستگیری آغاز کردند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی و در ادامه پیرو اطلاع واصله از منابع خبری محلی مشخص شد خودروی ربوده شده در یکی از روستا‌های شهرستان دلگان مخفی شده که در ادامه پیرو هماهنگی با مراجع قضایی و در عملیاتی ضربتی خودرو سرقتی کشف شد و جان دو گروگان پس از ۱۹ روز اسارت نجات یافت. تلاش پلیس برای دستگیری متهمان متواری پرونده ادامه دارد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36528

ارسال نظر