خبر خوش آموزش و پرورش از مسکن فرهنگیان

قرار است فرهنگیان فاقد مسکن صاحب خانه شوند.

خبر خوش آموزش و پرورش از مسکن فرهنگیان

محمدرضا البرزی، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ، در جلسه شورای آموزش و پرورش، گفت: وجود ۹۰۰ فرهنگی بدون خانه برای ما خبر خوشی نیست و بنا داریم طبق برنامه‌هایی که در دستورکار قرار گرفته است فرهنگیان فاقد مسکن شهرستان ساجبلاغ صاحب خانه شوند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: ما برای خانه دار شدن همه شهروندان دغدغه داریم وبا برنامه ریزیهایی که انجام خواهیم داد به دنبال آن هستیم تا تمامی کارمندان دولتی فاقد مسکن و همچنین شهروندان فاقد مسکن را با استفاده از ظرفیتهای موجود در شهرستان صاحب مسکن کنیم.

رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید ۸ مدرسه جدید که از این تعداد، ۴ مدرسه در شهر جدیدهشتگرد و چهار مدرسه در نقاط دیگر شهرستان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، به فضاهای آموزشی شهرستان ساوجبلاغ افزوده خواهد شد.

البرزی افزود: بایستی دغدغه اصلی اداره آموزش و پرورش فقط ارتقاء هدف اصلی خود در حوزه آموزش و تربیت دانش آموزان باشد و سازمان‌های دیگری متولی ساخت و ساز و تکمیل مدارس هستند.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین مختاری، امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ، ضمن تشریح وظیفه اصلی آموزش و پرورش، گفت: متاسفانه گاهی عمده انرژی مدیران آموزش و پرورش صرف مسائل حاشیه‌ای و ساخت و ساز مدارس می‌شود که مدیران را از وظیفه اصلی شأن در مسئله آموزش و تربیت دور می‌کند که به ضرر جامعه حوزه آموزش و تربیت است.

وی افزود: باید مناطقی که در سطح شهرستان در حوزه فضاهای آموزشی دارای مشکل است یا در آینده به مشکل برمی خورد شناسایی و راهکارهای لازم برای آن اندیشیده شود تا مشکل کمبود فضای آموزشی برای حضور دانش آموزان پیش نیاید./ فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 36313

ارسال نظر