خبر جدید وزیر آموزش و پرورش از مشمولان رتبه‌بندی معلمان

جزئیات جدید از آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان و مشمولان این قانون اعلام شد.

خبر جدید وزیر آموزش و پرورش از مشمولان رتبه‌بندی معلمان

۸۰۶ هزار فرهنگی در کشور مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تایید آیین‌نامه اجرایی قانون رتبه‌بندی معلمان گفت: ۸۰۶ هزار فرهنگی در سطح کشور مشمول این قانون هستند که به صورت جهادی و انقلابی رتبه‌بندی می شوند.

یوسف نوری با اشاره به آغاز اجرای طرح نظام رتبه بندی معلمان اظهار داشت: این طرح با هدف ارتقا جایگاه معلم، صلاحیت معلمی و ایجاد رقابت در نظام تعلیم و تربیت اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه به عنوان خادم همکاران فرهنگی و دانش آموزان در آموزش و پرورش مسئول هستیم بیان کرد: آیین نامه اجرایی قانون رتبه بندی معلمان تایید شده و به صورت جهادی و انقلابی برای بیش از ۸۰۶ هزار فرهنگی اجرایی می شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حفظ شان و منزلت معلمان اولویت اصلی ماست افزود: انجام نقل و انتقالات بیش از یکهزار فرهنگی در استان کرمان در راستای احترام به معلمان و رسیدگی مطالبات آنها است.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وجود دولت مردمی وارد حکمرانی جدیدی شده و ارتباط با مردم به خوبی در این دولت به عنوان یک عنصر موثر نه توده ایجاد شد.

نوری با بیان اینکه امام برای مردم نقش موثری قائل بود افزود: این دولت برای مردم، در بین مردم و در راستای حل مشکلات مردم شکل گرفته و حضور در بین مردم را افتخار خود می داند.

نوری با اشاره به ظرفیت های بی نظیر کشاورزی و معدنی در شهرستان فاریاب گفت: باید با استفاده از فناوری نوین و مدیریت منابع در راستای رفع محرومیت ها و افزایش تولید تلاش کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پیشرفت های بی نظیر کشور در عرصه های مختلف دفاعی، نظامی و غیره گفت: مسیر هر توسعه و پیشرفتی از آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت می گذرد./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35750

ارسال نظر