اگر می خواهید عاشق یک دختر شوید بخوانید

ترفند مردان جذاب برای شیفته کردن خانم ها

اگر می خواهید عاشق یک دختر شوید بخوانید

بیشتر پسرها آنقدرعاشق یک دختر می شوند که یک واقعیت ساده را فراموش می کنند و آن این است که دخترها مثل پسرها فکر نمی کنند.

به گزارش عرشه آنلاین؛بیشتر پسرها آنقدرعاشق یک دختر می شوند که یک واقعیت ساده را فراموش می کنند و آن این است که دخترها مثل پسرها فکر نمی کنند. اگر می‌خواهید او عاشق شما بشود یا به شما فکر کند، باید یاد بگیرید که چه چیزی باعث می‌شود او به شما اعتماد کند.

چند ترفند جالب و علمی را که باعث میشود دختران عاشق شما بشوند را برایتان آورده ایم.

۱. اهداف با ارزش داشته باشید

روابط زناشویی

بسیاری از پسرها فکرمی کنند که دختران عاشق یک مرد ثروتمند میشوند، این فکر تقریبا درست است اما فقط برای دخترانی که قصد سوءاستفاده از مردها را داشته باشند. اگر یک رابطه سالم میخواهید نباید خودنمایی کنید، باید متفاوت باشید و یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار صحبت کردن در مورد اهدافتان است. دختری که شما را برای همیشه بخواهد اول از هرچیز به اهداف شما و تلاشتان برای رسیدن به آن توجه میکند .

۲. کمی مرموز باشید

مرموز باشید و از گفتن برخی جزئیات خودداری کنید. وقتی خیلی سریع سفره دلتان را بازمی کنید و همه چیز را درباره خودتان به دخترها می گویید، به سرعت از شما خسته میشوند. اگر قرار است با کسی رابطه طولانی مدت داشته باشید، سعی کنید به مرور زمان شخصیت خودتان را نشان دهید. این باعث میشود اوعلاقه شدیدی به کشف کردن شخصیت شما پیدا میکند. مرموز بودن راز جذابیت شماست. این راز را فاش نکنید.

۳. رابطه تان را سریع پیش نبرید

این به این معنی نیست که با او صحبت نکنید یا خشک برخورد کنید. حقیقت این است که اگر او را برای همیشه میخواهید ، سعی کنید به حریم خصوصی او احترام بگذارید. به او زمان و فضایی برای تنهایی و تفریحاتش بدهید. مدام با تلفن کردن مزاحم او نشوید.

بعد از اینکه به شما اعتماد کرد میتوانید هدفتان از رابطه را با او در میان بگذارید و با او صمیمی تر شوید. دختران به مردانی که سریع وارد حریم خصوصی آنها میشوند اعتماد نمیکنند.

۴. جذاب باشید

اعتماد به نفس داشته باشید. لباس شیک بپوشید و یا شلخته نباشید، با هرکسی صحبت نکنید، او را بخندانید، مراقب او باشید و به او توجه کنید . جنلتمن باشید. آداب معاشرت را رعایت کنید و بدانید چه رفتارهایی برای خانم ها زننده است. از دست زدن به او خودداری کنید زیرا نتیجه معکوس میدهد و او را از شما دور میکند.

اگر با شوخ طبعی خودتان او را بخندانید، او به شما علاقه مند میشود زیرا به این فکر میکند که شما تا آخرعمر او را می خندانید. به او توجه کنید و به تغییرات ظاهری او اهمیت بدهید اما چاپلوس نباشید.

۵. سرگرمی های خودتان را داشته باشید

هر دوی شما باید خارج از رابطه خود زندگی سالم و رضایت بخشی داشته باشید. اینکه بتوانید غیر از اینکه مدام با او در ارتباط باشید به زندگی و تفریحات خودتان هم برسید جذاب است. اینکار باعث میشود او مدام به شما فکر کند که در حال انجام چه کاری هستید و بیشتر در مورد شما کنجکاو شود.

منبع: سایت طلا

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35517

ارسال نظر