اتوبوسرانی و تاکسیرانی این شهر تا پایان شب شام غریبان خدمات رسانی می‌کنند

سرپرست سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم از سرویس‌دهی اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها تا پایان شب شام غریبان با تمام ظرفیت خبر داد.

اتوبوسرانی و تاکسیرانی این شهر تا پایان شب شام غریبان خدمات رسانی  می‌کنند

علی نیک،سرپرست سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم در حاشیه بازدید از خدمت رسانی ناوگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی  با تأکید بر سرویس‌دهی کامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در ایام ماه محرم و به ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) تا ساعات پایانی شب به زائران و عزاداران حسینی سرویس‌دهی می‌کند.

او افزود: خطوط اتوبوسرانی در روز‌های تعطیلات با ۲۰ درصد ظرفیت کمتر و تا ۱۰ شب‌کار می‌کند، اما در روز‌های مناسبتی مانند روز تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با تمام ظرفیت و تا زمان پایان مراسمات و ساعت ۱۲ شب سرویس‌دهی کرده تا شهروندان به‌راحتی به مقصد‌های خود در تمام نقاط شهر برسند.

سرپرست سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری قم از فراخوان تمام سرویس‌های تاکسی در سطح شهر خبر داد و بیان کرد: علاوه بر حضور تمام تاکسی‌ها، به شبکه بی‌سیم نیز فراخوان زده‌شده تا در این ایام با تمام ظرفیت در شهر کارکرده و سرویس مناسب را به شهروندان ارائه دهند.

او حمل‌ونقل عمومی را در خدمت عزاداران دانست و گفت: سرویس‌دهی تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و در صورت ادامه عزاداری‌ها سرویس‌دهی با همین منوال ادامه دارد و حمل‌ونقل عمومی به‌صورت کامل در اختیار شهروندان خواهد بود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34999

ارسال نظر