بخشی از میزان خسارات سیل اعلام شد؛ خسارت 30 میلیارد تومانی سیل به مددجویان یزدی

مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: تعدادی از منازل مسکونی مددجویان در شهرستانهای یزد ، ابرکوه ، خاتم و بافق بر اثر باران و سیل تخریب شده است .

بخشی از میزان خسارات سیل اعلام شد؛ خسارت 30 میلیارد تومانی سیل به مددجویان یزدی

رضا ابهت، مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: تعدادی از منازل مسکونی مددجویان در شهرستانهای یزد ، ابرکوه ، خاتم و بافق بر اثر باران و سیل تخریب شده است .

به گزارش عرشه آنلاین، وی اظهارکرد: متاسفانه خسارت وارده طبق نظر کارشناسان به منازل مددجویان که مامن وسرپناه آنها است از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد برآورد شده است .

این مسئول بهزیستی استان یزد با اشاره به تخریب و خسارت منازل مسکونی و آسیب دیدن و سایل و لوازم خانگی تعدادی از مددجویان خاطر نشان کرد: ۲۰۰خانوار در این زمینه دچار خسارت شده اند.

ابهت با بیان اینکه خسارت وارده به مدد جویان باید تامین بشود ، تصریح کرد: از طریق استانداری کمک خواهد شد و افراد خیر و صاحبان صنایع و معادن  با کمک های خود مدد جویان را یاری دهند تا قسمتی از خسارت های وارد ه ناشی از سیل جبران شود.

مدیر کل بهزیستی استان یزد یاد آورشد : میزان خسارت بر آورد شده ناشی از باران و سیل اخیر به منازل مسکونی مددجویان این استان ۳۰۰ میلیارد ریال است. همچنین از طریق اعتبارات ، بودجه ها و کمک های استانی به مددجویان کمک خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34165

ارسال نظر