درخواست فرمانده کل انتظامی کشور از مردم درباره گشت ارشاد؛ حمایت کنید

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر حمایت فراجا از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: از مردم و دستگاه‌های مسئول انتظار داریم که بیش از پیش ما را دراجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یاری و حمایت کنند.

درخواست فرمانده کل انتظامی کشور از مردم درباره گشت ارشاد؛ حمایت کنید

سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی کشور گفت: فرماندهی انتظامی استان همدان و همکاران با تلاش شبانه‌روزی و روحیه جهادی و انقلابی وحضور فعال در میدان، کارهای شایسته‌ای انجام دادند که قابل تقدیر است.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: در حوزه عفاف و حجاب ما یک وظیفه قانونی و ذاتی داریم و آن حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه است و بر اساس قانون وظایف خود را در حوزه نا امنی‌های اجتماعی انجام می‌دهیم.

اشتری گفت: بحمدالله و به لطف و عنایت الهی در این حوزه کارها با اقتدار و هوشمندی و با کم‌ترین حاشیه انجام شده هرچند کار پیچیده وسخت است ولی با تلاش همکاران ماموریت‌ها در این حوزه به خوبی انجام و بر اساس قانون تداوم خواهد داشت.

بر اساس اعلام سایت پلیس وی با تاکید بر حمایت فراجا از آمران به معروف و ناهیان از منکر گفت: از مردم و دستگاه‌های مسئول انتظار داریم که بیش از پیش ما را دراجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر یاری و حمایت کنند.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اقدامات انتظامی در دیگر حوزه های ماموریتی گفت: در حوزه برخورد با جرایم به ویژه جرایم اقتصادی ،برخورد با اراذل اوباش و سارقان ،مبارزه با مواد مخدر و همچنین تلاش در راستای کاهش تصادفات جاده ای اقدامات و تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 34135

ارسال نظر