اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی

تامین اجتماعی اعلام کرد: تمامی سرویس‌های بیمه‌ای به جز سرویس استحقاق درمان از دسترس خارج می‌شوند.

اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی

فعالیت سامانه‌های الکترونیک بیمه‌ای سازمان تامین‌ اجتماعی از ساعت ۱۴ روز پنج‌شنبه ۱۳ مرداد به صورت موقت و به مدت سه روز برای ارتقای بانک‌های اطلاعاتی سرویس‌های بیمه‌ای متوقف می‌شود.

سازمان تامین‌ اجتماعی اعلام کرد: توقف فعالیت سامانه‌های بیمه‌ای به‌منظور ارتقای بانک‌های اطلاعاتی و بهبود عملکرد خدمات مرتبط با این سامانه‌ها انجام می‌شود و در این مدت که مصادف با تعطیلات پایان هفته و نیز تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی است، تمامی سرویس‌های بیمه‌ای به جز سرویس استحقاق درمان از دسترس خارج می‌شوند.

براساس این گزارش، زمان توقف فعالیت سرویس‌های بیمه‌ای در میانه ماه و بین تعطیلات رسمی انتخاب شده است تا بیمه‌شدگان و کارفرمایان محترم با کمترین محدودیت ممکن مواجه شوند و برای استفاده از خدمات در روزهای آتی مهلت کافی داشته باشند. همچنین برای آن دسته از کارفرمایان یا بیمه‌شدگانی که تاریخ پرداخت اقساط حق بیمه، بیمه سربازی و… آنان در این بازه زمانی قرار گرفته است، تمهیدات لازم اتخاذ شده تا بتوانند بعد از رفع محدودیت، اقساط خود را پرداخت کنند. همچنین ارسال ابلاغ‌های قانونی پرداخت حق بیمه نیز در این بازه زمانی متوقف خواهد شد.

لازم به ذکر است سامانه نسخه الکترونیک تأمین‌اجتماعی در این ایام در دسترس پزشکان و مراکز درمانی قرار دارد و صرفاً عکس بیمه‌شدگان و بازنشستگان در این سامانه قابل رؤیت نخواهد بود و احراز هویت بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی با استفاده از کارت شناسایی عکس‌دار انجام خواهد شد.

سازمان تأمین‌اجتماعی همچنین شماره تلفن مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان را که در این ایام به‌صورت شبانه‌روزی، اطلاعات و راهنمایی‌های موردنیاز را به مخاطبان و ذی‌نفعان ارائه خواهد کرد، ۱۴۲۰ اعلام کرده است که بدون نیاز به شماره‌گیری کد و با استفاده از تلفن ثابت و تلفن همراه قابل دسترسی است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33917

  • ناشناس

    چرا احکام جدید سایر سطوح را صادر نمیکنید طبق مصوبه شورای عالی کار

  • بازنشسته

    خواسته بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی :

    ۱- حق مسکن ؛ حق معیشت و حق اولاد مانند شاغلین به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت گردد

    _۲-عیدی همانند شاغلین به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت گردد

    ۳- اعمال ماده ۶۹ برای بازنشستگان تامین اجتماعی

    ۴- حذف دو درصد ماده ۸۹ از فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی

    ۵- خدمات دارویی و درمانی بدون بیمه تکمیلی

    ۶- سهام شستا به بازنشستگان تامین اجتماعی داده شود

    ۷ - حق مناطق جنگی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت گردد

    ۸- افزایش ۳۸ درصد + ۵۱۵ هزار تومان حقوق سایر سطوح و همزمان همسان سازی ۲۵ درصد قبلی (مانده سال ۱۴۰۰)
    و همسان سازی جدید در سال ۱۴۰۱ اقدام گردد .

  • ناشناس

    ای کسانی که خو را بیمه تامین اجتماعی میکنید و پول خود را به جیب این سازمان میریزید فعلا به ما خیانت کرده ‌ حقوق به حق مارا نمیدهد پس پول خود را در جای دیگر پس انداز کنید سازمانی که اینقدر بیقدرت عمل میکند و توانایی انجام تعهدات خود را ندارد دیگر اعتبار ندارد

  • حجت

    حق اولاد بازنشسته ها خیلی کم لطفا مسئولین فکری به حال این قشر ضعیف بکنند

  • منصور

     افز ایش ۳۸ درصد + ۵۱۵ هزار تومان حقوق سایر س طوح و همزمان همسان سازی ۲۵ درصد قبلی (ما نده سال ۱۴۰۰)
    و همسان سازی جدید در سال ۱۴۰۱ اقدام گردد

ارسال نظر