جزئیات تازه از آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

سخنگوی وزارت آموزش‌ و پرورش درباره زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش سال ۱۴۰۱ توضیح داد.

جزئیات تازه از آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش

نتایج آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش سال ۱۴۰۱ که اردیبهشت برگزار شد، این هفته اعلام می‌شود.

۹ دوره آزمون استخدامی از سال ۹۴ تاکنون برگزار شده است. اما در حوزه آموزش‌وپرورش زودتر از سایر حوزه‌ها برگزار شد. دلیل این امر، حضور معمان در کلاس‌های درس مهر ۱۴۰۱ و دوره‌های آموزشی پیش از آن است.

سه‌شنبه هفته گذشته، صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش در شبکه افق درباره زمان اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش سال ۱۴۰۱ توضبح داد.

ستاری‌فرد گفت: «مرحله مصاحبه آموزش‌وپرورش به اتمام رسیده است. نتایج پذیرفته‌شدگان مرحله مصاحبه، اوایل هفته آینده از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.» به عبارتی یعنی این هفته نتایج روی سایت سازمان نتایج قابل مشاهده می‌شود.

بیش از ۵۰۰ هزار متقاضی در این آزمون شرکت کردند. از این میان بیش از ۳۴ هزار نفر از متقاضیان استخدام می‌شوند. این افراد مهر سال جاری از مهر سال جاری تدریس را آغاز می‌کنند. یعنی دو ماه دیگر.

بر اساس اعلام رئیس وقت مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش‌وپرورش، سهمیه اختصاصی از سوی سازمان اداری و استخدامی برای تامین نیرو از محل ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان یعنی برگزاری آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۰ ، ۲۵هزار مورد است. همچنین حدود ۹۸۰۰ سهمیه هم از سال ۱۳۹۹ باقی ماند که روی همدیگر حدود ۳۴ هزار و ۸۰۰ سهمیه می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33505

  • ناشناس

    سلام علیکم خواهشمند است از فرزندان با تحصیلات تکمیلی در رشته های مهندسی ب ای معلمی استفاده کنید از این طریق هم از تجربیات با ارزش پدر استفاده میکنند هم احترامی اس به یک عمر زحمات بازنشستگان فرهنگی ،ما فرزندان مان معدل بالای هیجده کارشناسی و کارشناسی ارشد دارند ولی بیکارند

ارسال نظر