در اولین جلسه دادگاه متروپل چه گذشت؟/ بازداشت برادران عبدالباقی؟

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل با حضور اولیای دم متوفیان و متهمان پرونده برگزار شد.

در اولین جلسه دادگاه متروپل چه گذشت؟/ بازداشت برادران عبدالباقی؟

علی دهقانی، رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل با حضور اولیای دم متوفیان و متهمان پرونده برگزار شد.

به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: در این جلسه اظهارات  ۲۲ نفر از اولیای دم متوفیان استماع شد و برخی از وکلای آنان نیز اظهارات خود را بیان کردند.

 رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: بعضا متوفیان اعضای یک خانواده بوده اند که یک نفر به نمایندگی از اولیای دم در جلسه دادگاه حاضر شد.

دهقانی عنوان کرد: قبل از استماع اظهارات شکات کیفر خواست توسط نماینده دادستان قرائت شد.

وی در مورد تعداد متهمان این پرونده نیز گفت: متهمان این حادثه ۲۱ نفر هستند که همه آن‌ها در دادگاه حاضر شدند که همگی بازداشت هستند و از  زندان به جلسه دادگاه اعزام شده‌اند.

دهقانی ادامه داد: در این جلسه اظهارات قریب به اتفاق شکات شنیده شد و جلسه بعدی که فردا برگزار می‌شود به دفاعیات متهمان اختصاص دارد.

وی در مورد روند پرداخت دیه متوفیان این حادثه گفت: قرار است این روند در دادگاه تعیین شود، اما با توجه به اینکه دیه تعدادی از متوفیان از اموال  مالک اصلی(متوفی) پرداخت شده است در صدور حکم نسبت به آنان اظهار نظری برای دریافت دیه صورت نخواهد گرفت و فقط جنبه عمومی جرم بررسی می‌شود.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33774

ارسال نظر