نماینده مجلس : دولت درباره عدم افزایش حقوق بازنشستگان باید پاسخگو باشد

رییس کمیسیون آموزش مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیحاتی داد.

نماینده مجلس : دولت درباره عدم افزایش حقوق بازنشستگان  باید پاسخگو باشد

رییس کمیسیون آموزش مجلس درباره افزایش حقوق بازنشستگان توضیحاتی داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، منادی اظهار کرد: رئیس مجلس پیشنهاد ۱۰ درصدی افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تامین اجتماعی را رد کرد.

رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیشنهاد مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان میزانی است که شورای عالی کار تصویب کرده است یعنی ۳۸ درصد به اضافه‌ ۵۱۵ هزار تومان.

وی گفت :دولت درباره افزایش حقوق بازنشستگان بعد از موعد قانونی باید پاسخگو باشد

گفتنی است ۵ روز پیش، مهلت یک هفته‌ای برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به پایان رسید. براساس مصوبه شورای عالی کار، قرار بود حقوق بازنشستگان حداقل بگیر ۵۷ درصد و سایر سطوح نیز ۳۸ درصد افزایش پیدا کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33753

  • ناشناس

    سرپرست وزارت رفاه تاکنون حتی توان تصمیم گیری برای اجرای قانونی مصوبه شواری عالی کار را ندارد بهتر است مجلس ایشان را برای وزارت رفا قبول نکند چون میشود ملیجک معاون اول ومعاون اول هم کل دولت را باغچه شخصی خانه خود میداند؟! مجری قانون که دولت باشد قانون را دور میزند واقعا نوبر است!!!

  • ۱

    ما باز نشستگان تامین اجتماعی از قوه قضاییه ومجلس بعنوان قوه مقننه انتظار داریم با توجه به پایان مهلت قانونی دولت وعدم پاسخ گویی وارد عمل شده وبه علت نقض قانون با رییس جمهور برخورد شود اینجاست که عدالت مشخص می شود

  • بازتشسته

    باسلام این دولت پاسخ گو نیست اقای قالیباف لطفا به سازمان دستور اجرا دهید و با متخلفین در دولت طبق ماده 576 برخورد نمایید اول میرکاظمی ومخبر که به دستورات ریسی توجه و عمل نمکنند

ارسال نظر