اقدام جدید مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و اجرای رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت و رئیس‌جمهور در مورد حقوق بازنشستگان و همسان‌سازی حقوق آنها و اجرای رتبه‌بندی معلمان تسریع کند.

اقدام جدید مجلس برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و اجرای رتبه‌بندی معلمان

فرهاد بشیری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این عملیات، گفت: شهدای این عملیات به دست مزدوران استکبار جهانی و هم پیمانان صدام جلاد و منافقان کوردل و بی رحم به شهادت رسیدند. امیدواریم همیشه در مسیر مرام شهدای گرانقدر برای عزت، سربلندی همیشگی و تداوم بخشی به راه آنها باشیم و هرگز از راه آنها فاصله نگیریم.

وی افزود: همه کسانی که از اندیشه ناب شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری جدا شدند گرفتار خودمحوری، جاه طلبی و در نهایت خائنینی شدند که به جان و مال مردم خود رحم نکردند که مصداق این خانئین فراریان از ملت هستند که پس از کشتار بی رحمانه ۱۷ هزار نفر از بهترین های این مردم در آخر به دامان اربابانشان گریختند و در دخمه های آنها مخفی شدند که به دولت آلبانی نیز تذکر می دهم این جرثومه های قتل و جنایت را هرچه سریع تر از کشور خود اخراج کرده و بیش از این خود را نزد ملت ایران منفور نکنند.

نماینده مردم پاکدشت در ادامه یادآور شد: رئیس جمهور سفرهای استانی را با مداومت انجام می دهد که از نقاط قوت دولت سیزدهم است. همانگونه که در جلسه شورای اداری استان تهران بیان کردند سفر به شهرستان پاکدشت در اولین زمان ممکن انجام خواهد شد، لذا تقاضا می شود پس از دیدار با مردم از پروژه کمربندی در دست اجرای ملی پاکدشت که برای رفع گرفتاری مردم شرق کشور بسیار ضروری است بازدید کند و دستورات و تاکیدات لازم را به مسئولان دولتی به ویژه وزیر راه و شهرسازی داشته باشد تا برای تسریع در بهره برداری از این راه بسیار حیاتی و پرداخت حقوق مالکانه مردم که املاک خود را بیش از ۱۲ سال است که در اختیار این طرح قرار داده اند دستورات فوری صادر شود.

بشیری تاکید کرد: می طلبد رئیس جمهور به فعال شدن مدیریت استان تهران و شهرستان های آن توجه بیشتری داشته باشد، زیرا ایران قوی در گام دوم انقلاب اسلامی بنا به نظر رهبر معظم انقلاب، مدیران مومن، انقلابی، دانا و کاردان می خواهد و بهره گیری از افراد انتصابی که هر کدام از ویژگی های مذکور را نداشته باشند برای اداره امور معیشت، اقتصاد و رفاه ایجاد مشکل می کنند که لازم است برای آن فکری شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طی هفته جاری با وزرای اقتصاد، دفاع و امور خارجه جلساتی داشتیم که امیدواریم وزیر اقتصاد در مورد برنامه های ارائه شده به مجلس برای رای اعتماد اقدامات چشمگیر، همه جانبه و فوری داشته باشد و وزیر دفاع در ارتباط با پرداخت حقوق مالکانه مردم روستاهای اطراف پارچین و تعیین تکلیف فوری حاشیه آن اقدامات لازم را انجام داده و مردم را از بلاتکلیفی نجات دهد و همچنین وزیر امور خارجه نیز باید در مورد دیپلماسی اقتصادی اقدامات با برنامه گسترده تری داشته باشد.

بشیری در پایان تاکید کرد: می طلبد دولت به ویژه رئیس جمهور در مورد حقوق بازنشستگان و همسان سازی حقوق آنها و اجرای رتبه بندی معلمان تسریع کند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32871

ارسال نظر