افسانه بایگان رسما کشف حجاب کرد + عکس

افسانه بایگان، بازیگر زن ایرانی به تازگی در پستی اینستاگرامی با تبریک تولد دوستش، تصویر متفاوت خود را منتشر کرد.

افسانه بایگان رسما کشف حجاب کرد + عکس

 افسانه بایگان بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد ۲۶ دی ماه سال ۱۳۴۰ در خیابان فرانسه تهران می‌باشد. وی تا کنون حدود ۵۰ فیلم سینمایی به عنوان بازیگر حضور داشته است.

افسانه بایگان با انتشار این پست نوشت:«عزیزدلم،عشقم ،یگانه یادگار عمرم،شازده کوچولوی مسافرم /سالگشت سفرت به زمین مبارکمون باشه .الهی که در پناه مهر حضرت دوست و لطف مولا ،دست در دست فاطمه جان عزیزمون .سلامت و موفق و سربلند باشی و رهرو راه نور و دلیار روشنایی»

کشف حجاب افسانه بایگان

 

منبع: رویداد۲۴

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32604

  • بالام جان

    این مطرب های سینما تاوقتی جوان هستند که همیشه دولنگشون بالاست ومشتری هم دارند ولی وقتی پیر میشن چون مشتری ندارن لذا کشف حجاب میکنن تا مشتری پیداکنن!!!

  • بیگانه

    خانم بایگان مگر فبلا حجاب داشتن؟

  • محمدرضا

    شرم ...

  • یزدانی

    باسلام خسته نباشیدمادرمن درسال ۱۴۰۱فروردین ماه به رحمت خدارفت بعداز۴ماه دوندگی حقوق مادرم به من وخواهرم که تحت تکفل پدرم بودرسیدعوضی که به حقوق مااضافه بشه کم کردن این انصاف درسته که این کارروانجام دادن این پولهاروچه جوری میخورن چه جوری ازگلوشون پایین میره یارانه هم همینطور۴ماه انتظارکشید م تیرماه ۴۰۰تومن به من یارانه دادن ازمسئولین میخوام که به این وضعیت یه سروسامانی بدهنداین به والاروانیست که ازحقوق ماکم کنن من خودم مستاجرم اجاره بدم خرج خوردوخوراکم کنم بااین حقوق کم شماخودتون قضاوت کنیدآیااین کاردرسته

ارسال نظر