اعلام مصوبات جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا

معاون هماهنگی امور عمرانی استاتدار تهران مصوبات سیزدهمین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای پایتخت را تشریح کرد.

حجم ویدیو: 962.07K | مدت زمان : 00:00:04
حجم ویدیو: 962.07K | مدت زمان : 00:00:04

عابد ملکی در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: سیزدهمین جلسه کارگروه مواقع اضطرار آلودگی هوا با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

ملکی عنوان داشت: با توجه به کاهش کیفیت هوا و بررسی مدل‌های گرد و غبار و تصاویر ماهواره‌ای مقرر شد برای فردا (دوشنبه) بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به مردم در حال آماده باش باشند.

وی در خصوص سایر مصوبات افزود: خودداری گروه‌های حساس، سالمندان، بیماران قلبی، عروقی، ریوی و تنفسی و کودکان از تردد و فعالیت در فضای باز، خودداری از فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و جانمایی پایگاه‌های سیار فوریت‌های پزشکی اعم از اورژانس و هلال احمر در مناطق شلوغ، متراکم و پرتردد شهر از دیگر مصوبات این جلسه بود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: مقرر شد سازمان صدا و سیما، رسانه‌ها و روابط عمومی و همه دستگاه‌های اجرایی، نسبت به اطلاع رسانی لازم، توصیه‌ها و جلب همکاری و مشارکت عمومی در خصوص رعایت نکات بهداشتی ویژه شرایط اضطرار آلودگی هوا و نظایر آن، اقدام نماید همچنین استفاده از ماسک‌های مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط آحاد مردم و به ویژه شاغلین پلیس راهور و شهرداری‌ها و … که بیشترین مواجهه با آلودگی هوا و حضور در فضای باز دارند، تلاش کنند./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 32469

ارسال نظر