این جاده شمال مسدود شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از انسداد در محور هراز خبر داد.

این جاده شمال مسدود شد

عادل مصدقی از انسداد محور هراز خبر داد و اظهار داشت: این انسداد به دلیل انجام کارگاه جاده‌ای مهم در استان مازندران (محدوده بلبل خان) خواهد بود.

مصدقی گفت: انسداد محور هراز از روز شنبه مورخ یکم مردادماه تا روز سه شنبه چهارم مردادماه، ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این انسداد به صورت ۲۴ ساعته و به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده‌ای، اعمال می‌شود افزود: طی این مدت تردد از محورهای جایگزین چالوس و فیروزکوه انجام خواهد شد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به برقراری محدودیت‌های ترافیکی از روز گذشته چهارشنبه ۲۹ تیر الی شنبه یکم مرداد ۱۴۰۱ بیان داشت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه یکم مردادماه ۱۴۰۱ از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس به استثنای تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک ممنوع می‌باشد.

مصدقی همچنین در ادامه عنوان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه ۳۱ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: لازم به ذکر است که تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه و همچنین از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای پنجشنبه و جمعه، ۳۰ و ۳۱ تیرماه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

وی اظهار داشت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 31759

ارسال نظر